انیمه

انتشار تریلر انیمه Promise of Wizard

انیمه Promise of Wizard (قول جادوگر) Mahoutsukai no Yakusoku، اقتباسی از بازی موبایلی محبوب، از ژانویه ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه Promise of Wizard (قول جادوگر) که در ژاپن با نام Mahoutsukai no Yakusoku شناخته می‌شود، اقتباسی از یک بازی موبایلی به توسعه شرکت coly است و قرار است در ژانویه ۲۰۲۵ در ژاپن به روی آنتن برود. این انیمه اخیراً تریلر جدیدی از شخصیت‌های سرزمین مرکزی شامل اوز (Oz)، آرتور (Arthur)، کین (Cain) و ریکِت (Riquet) منتشر کرده است.

کارگردانی انیمه Promise of Wizard توسط نایوکی تاتسووا (Naoyuki Tatsuwa) در استودیو انیمیشن Liden Films انجام می‌شود. نانامی هیگوچی (Nanami Higuchi) مسئول ترکیب سری و فیلمنامه‌هاست و نوزومی ناگاتومو (Nozomi Nagatomo) طراحی شخصیت‌ها و همچنین مدیریت انیمیشن را بر عهده دارد. موسیقی این سری توسط شووجی کاتایاما (Shuji Katayama) از گروه Team-MAX ساخته می‌شود و Pony Canyon مسئولیت تولید موسیقی را به عهده دارد.

داستان انیمه Promise of Wizard حول محور دختری معمولی به نام آکیرا ماساکی (Akira Masaki) است که از زمین به دنیایی جادویی فراخوانده می‌شود تا به عنوان یک زن خردمند عمل کند و جادوگرانی از پنج ملت مختلف را برای مقابله با خطری بزرگ به نام «فاجعه بزرگ» که هر سال به شکل ماه عظیمی ظاهر می‌شود، آموزش دهد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا