انتشار تصویر کلیدی جدید از فیلم انیمه Fureru در روز اکران

فیلم انیمه اورجینال Fureru، اثر جدید سازندگان Anohana، با داستانی از دوستی سه جوان و موجودی اسرارآمیز به نام Fureru، امروز در ژاپن اکران شد.

به گزارش سینما شارپ، فیلم انیمه اورجینال Fureru (فررو) امروز، ۴ اکتبر، در ژاپن به روی پرده سینماها رفت. در روز افتتاحیه، وبسایت رسمی این فیلم تصویر کلیدی جدیدی را منتشر کرد که سه شخصیت اصلی – آکی، ریو و یوتا – به همراه موجودی مرموز به نام Fureru را به نمایش می‌گذارد.

شعار فیلم به این صورت است: “ما می‌خواهیم برای همیشه با هم باشیم. پس–”

همچنین، یک پیام ویدیویی کوتاه از سه بازیگر اصلی صدا – رن ناگاسه (Ren Nagase) در نقش آکی اونودا، ریوتا باندو (Ryota Bando) در نقش ریو سوبوئه، و کنتارو مائدا (Kentaro Maeda) در نقش یوتا اینوهارا – در حساب رسمی فیلم در X (توییتر سابق) منتشر شده است.

آن‌ها می‌گویند: “Fureru امروز اکران شد! جدیدترین اثر از تیم سازنده Anohana، Kokosake و Soraao. این داستانی است که به قلب‌های سه جوان می‌پردازد که با موجودی مرموز به نام Fureru زندگی می‌کنند. توانایی پنهان Fureru چیست؟ چه اتفاقی برای دوستی این سه جوان خواهد افتاد؟ حتماً در سینما تماشا کنید!”

کارگردان تاتسویوکی ناگای (Tatsuyuki Nagai)، فیلمنامه‌نویس ماری اوکادا (Mari Okada) و طراح شخصیت ماسایوشی تاناکا (Masayoshi Tanaka) که پیش از این روی سه‌گانه “جوانی” شامل Anohana: The Flower We Saw That Day (۲۰۱۱، ۲۰۱۳)، The Anthem of the Heart (۲۰۱۵) و Her Blue Sky (۲۰۱۹) کار کرده بودند، بار دیگر با هم همکاری کرده‌اند تا این فیلم انیمه اورجینال به نام Fureru را بسازند. داستان فیلم درباره دوستی سه جوان است که قلب‌های آن‌ها توسط قدرت یک موجود مرموز به نام Fureru به هم متصل شده است.

بازیگران اصلی این فیلم شامل:

– رن ناگاسه (Ren Nagase) در نقش آکی اونودا
– ریوتا باندو (Ryota Bando) در نقش ریو سوبوئه
– کنتارو مائدا (Kentaro Maeda) در نقش یوتا اینوهارا
– هاروکا شیراایشی (Haruka Shiraishi) در نقش جوری کاموزاوا
– ماناکا ایوامی (Manaka Iwami) در نقش نانا آساکاوا
– ساراتوکی میناگاوا (Sarutoki Minagawa) در نقش واکیتا
– کنجیرو تسودا (Kenjiro Tsuda) در نقش کوهی شیمادا

خروج از نسخه موبایل