اقتباس انیمه The Barbarian’s Bride برای سال ۲۰۲۵ اعلام شد

انیمه اقتباسی از مانگای فانتزی و عاشقانه The Barbarian's Bride در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود و جزئیات بیشتر در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، یک وب‌سایت رسمی و حساب کاربری در شبکه اجتماعی X (قبلاً توییتر) امروز اعلام کردند که اقتباس تلویزیونی از مانگای فانتزی عاشقانه The Barbarian’s Bride در دست تولید است و برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. همراه با این خبر، یک تریلر تبلیغاتی و یک تصویر کلیدی منتشر شد و یک تصویر یادبود توسط خالق این اثر، نوری‌آکی کوتوبا (Noriaki Kotoba) نیز رونمایی شد.

جزئیات بیشتر درباره این انیمه، مانند تیم تولید و بازیگران، در تاریخ دیگری اعلام خواهند شد.

Seven Seas Entertainment نسخه رسمی انگلیسی این مانگا را منتشر می‌کند و داستان را این‌گونه توصیف می‌کند:

سرافینا دو لاویان (Serafina de Lavillant)، قوی‌ترین شوالیه زن در غرب، برای سرکوب قبیله‌های بربر شرق فرستاده شد. اما زمانی که مأموریتش به طرز فجیعی شکست می‌خورد، او دستگیر شده و زندانی می‌شود. در حالی که از تحقیر و شکنجه‌های وحشتناکی که انتظارش را می‌کشد وحشت‌زده است، از آن‌ها می‌خواهد که او را اعدام کنند. اما به جای این که او را تکه‌تکه کنند، رهبر قبیله از او درخواست ازدواج می‌کند! آیا سرافینا با یک ازدواج اجباری و ظالمانه روبرو خواهد شد؟ یا این که خواهد فهمید این قبایل آن‌قدرها هم که تصور می‌کرد بربر نیستند؟

خروج از نسخه موبایل