پیش‌نمایش فصل پایانی انیمه Sengoku Youko با تریلر و پوستر جدید منتشر شد

فصل پایانی انیمه Sengoku Youko که بر اساس مانگای فانتزی ماجراجویی به همین نام ساخته شده در ۹ اکتبر ۲۰۲۴ پخش می‌شود و آهنگ پایان جدید نیز معرفی شد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه Sengoku Youko که بر اساس مانگای فانتزی ماجراجویی به همین نام ساخته شده است، فصل پایانی خود را از ۹ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز می‌کند. اکنون تریلر و یک پوستر کلیدی جدید برای این فصل منتشر شده است و همچنین آهنگساز جدید تیتراژ پایانی معرفی شد.

تیتراژ پایانی جدید با عنوان “Banri Ikkuu” توسط Rainy. اجرا می‌شود.

مانگای اصلی Sengoku Youko اثر ساتوشی میزوکامی (Satoshi Mizukami) از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ در مجله‌های Monthly Comic Blade و Comic Blade از انتشارات Mag Garden به چاپ می‌رسید. Masahiro Aizawa کارگردانی اقتباس تلویزیونی این انیمه را در استودیوی WHITE FOX بر عهده دارد. Jukki Hanada نویسندگی و تنظیم سریال را انجام می‌دهد، Yosuke Okuda طراحی شخصیت‌ها و کارگردانی انیمیشن را بر عهده دارد و موسیقی توسط EVAN CALL ساخته شده است.

داستان آن به این شرح است:

انسان‌ها و کاتاواراها در جنگ هستند، اما افرادی از هر دو طرف با هم متحد می‌شوند. Tama یک روح روباه است که انسان‌ها را دوست دارد، در حالی که برادر جنگجوی او، Jinka، از آن‌ها متنفر است. آن‌ها با استفاده از قدرت تبدیل روح، به مبارزه با کاتاوارای هیولایی پرداخته و تلاش می‌کنند به شرارت‌های این دوره آشفته پایان دهند. در انتهای این سفر چه سرنوشتی در انتظار آن‌هاست؟

خروج از نسخه موبایل