انیمه

انیمه Orb: On the Movements of the Earth با ۲۵ قسمت و نمایش بصری جدید

انیمه تاریخی Orb: On the Movements of the Earth (حرکات زمین) با ۲۵ قسمت پیوسته از ۵ اکتبر ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

به گزارش سینما شارپ، پیش از آغاز پخش انیمه Orb: On the Movements of the Earth (حرکات زمین) در ژاپن در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۴، وب‌سایت رسمی این انیمه اعلام کرد که این مجموعه در دو دوره پیوسته به مدت ۲۵ قسمت پخش خواهد شد.

همچنین یک تصویر کلیدی جدید منتشر شده است که شخصیت اصلی رافال (Rafal) را در حال مشاهده ستارگان نشان می‌دهد و در کنار او، شخصیت‌های بادنی (Badeni)، جولنتا (Jolenta)، و اوتزی (Oczy) نیز به همان آسمان پرستاره نگاه می‌کنند. در توصیف این تصویر آمده: “آن‌ها از زمینه‌ها، سنین، جنسیت‌ها و مشاغل مختلفی هستند. این تصویر داستان عظیم و پرشور این اثر را نشان می‌دهد؛ داستان افرادی که مجذوب زیبایی نظریه زمین‌مرکزی شده و جان و ایمان خود را برای اثبات آن به خطر می‌اندازند.”

انیمه Orb: On the Movements of the Earth قرار است از ۵ اکتبر ۲۰۲۴ در ژاپن و از ساعت ۲۳:۴۵ (به وقت محلی) در شبکه NHK General TV پخش شود. دو قسمت اول این انیمه به‌صورت پیوسته در روز اول پخش خواهند شد و پس از پخش هر قسمت، این انیمه به‌صورت جهانی در نتفلیکس نیز منتشر خواهد شد.

در این انیمه، مایا ساکاموتو (Maaya Sakamoto) به‌عنوان صداپیشه نقش رافال، کنجیرو تسودا (Kenjiro Tsuda) در نقش نوباک، شو هایامی (Show Hayami) در نقش هوبرت، کاتسویوکی کونی‌شی (Katsuyuki Konishi) در نقش اوتزی، یوئیچی ناکامورا (Yuichi Nakamura) در نقش بادنی و سایا هیتومی (Saya Hitomi) در نقش جولنتا حضور دارند.

تیم اصلی تولید انیمه شامل افراد زیر است:
– کارگردان: کن‌چی شیمیزو (Kenichi Shimizu)
– ترکیب سریال: شینگو ایریه (Shingo Irie)
– طراحی شخصیت‌ها: ماسانوری شینو (Masanori Shino)
– موسیقی: کنسوکه اوشیو (Kensuke Ushio)
– مدیر صدا: کیسکه کویزومی (Kisuke Koizumi)
– استودیو تولید انیمه: Madhouse

مانگای Orb: On the Movements of the Earth اثر یوتو (Uoto) از سپتامبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۲ در مجله Weekly Big Comic Spirits چاپ شوگاکوکان منتشر شده و در مجموع ۸ جلد دارد. این مانگا به‌صورت رسمی توسط Seven Seas Entertainment به زبان انگلیسی منتشر شده و داستان آن چنین توصیف می‌شود:

در اروپای قرن پانزدهم، مرتدان در آتش سوزانده می‌شوند. رافال، جوانی نابغه، در سنین پایین انتظار می‌رود که وارد دانشگاه شود و الهیات، مهم‌ترین رشته آن زمان، را مطالعه کند. اما رافال به عقل و منطق بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهد که این او را به این نتیجه شوکه‌کننده می‌رساند که زمین به دور خورشید می‌چرخد و در نهایت به دست دادگاه تفتیش عقاید گرفتار می‌شود.

یک دهه بعد، دو عضو از انجمن نگهبانان، اوتزی و گراس، صندوق سنگی پنهانی را پیدا می‌کنند که اسرار جهان را که رافال برجای گذاشته، در خود دارد. آیا آن‌ها جرات خواهند کرد که با فروش این متون مرتدانه سرنوشت خود را تغییر دهند، یا این کار تنها آن‌ها را به سوی آتش و مرگ می‌کشاند؟

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا