آغاز پخش تیتراژهای آغازین و پایانی انیمه You are Ms. Servant بدون نام عوامل

این انیمه کمدی برشی از زندگی، اکنون با تیتراژهای بدون نام و آهنگ‌هایی از گروه‌های tricot و DUSTCELL پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، انیمه کمدی برشی از زندگی You are Ms. Servant (تو خانم خدمتکار هستی) همان‌طور که روی کاغذ زیبا به نظر می‌رسد، روی صفحه نمایش هم جذاب است. این جذابیت حتی در تیتراژ آغازین انیمه که ترکیبی از دو مدیوم (محتوا و تصویر) است، بیشتر نمایان می‌شود. آهنگ آغازین “Otozure” توسط گروه راک tricot و آهنگ پایانی “Hyojo Sabun” توسط دوئت DUSTCELL اجرا شده و نسخه‌های بدون نام عوامل هر دو آهنگ اکنون در دسترس است.

این انیمه بر اساس مانگای شوتان (Shotan) ساخته شده و به کارگردانی آیوومو واتانابه (Ayumu Watanabe) که آثار قبلی‌اش مانند After the Rain است، در استودیوی Felix Film تولید می‌شود. طراحی شخصیت‌ها توسط تومویاسو کوراشیما (Tomoyasu Kurashima) از سریال Infinite Stratos و موسیقی آن توسط ماساهیرو توکودا (Masahiro Tokuda) از انیمه DECA-DENCE ساخته شده است. ترکیب سریال را دکو آکائو (Deko Akao) از انیمه Komi Can’t Communicate انجام می‌دهد.

داستان آن به این شرح است:

“هیتویوشی، نوجوان دبیرستانی که تنها زندگی می‌کند، در یک روز صدای در زدن را می‌شنود. او در را باز می‌کند و با دختری عجیب روبرو می‌شود که پیشنهاد می‌دهد خدمتکار او باشد. او موهای سیاه زیبا، رفتارهای مهربانانه و… گذشته‌ای تاریک به عنوان یک قاتل دارد. اما با وجود پیشینه مرگبار و عدم مهارت‌های خانه‌داری، هیتویوشی او را می‌پذیرد. همان‌طور که او به زندگی جدیدش عادت می‌کند، شروع به تجربه احساساتی می‌کند که قبلاً هرگز نداشته است.”

خروج از نسخه موبایل