انیمه

اعلام ساخت فیلم جدید Space Battleship Yamato توسط هیدئاکی آنو و استودیو خارا

هیدئاکی آنو از برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم جدید Space Battleship Yamato خبر داده و تولید آن از 2025 آغاز می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، هیدئاکی آنو (Hideaki Anno)، کارگردان و بنیان‌گذار استودیو خارا (Khara)، در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی این استودیو اعلام کرد که Khara حقوق ساخت فیلم جدید انیمیشنی Space Battleship Yamato (نبردناو فضایی یاماتو) را به‌دست آورده است. این حقوق شامل مجوز تولید انیمیشن جدید از Voyager Holdings و استفاده از کپی‌رایت از کمپانی Tohokushinsha Film Corporation می‌شود.

این فیلم که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، در مرحله برنامه‌ریزی است و تولید آن به طور موقت برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. داستان فیلم با نسخه‌های Star Blazers: Space Battleship Yamato 2199، 2202 و 3199 که نسخه‌های بازسازی شده سری اصلی Space Battleship Yamato برای مخاطبان مدرن بودند، متفاوت خواهد بود.

در این بیانیه، آنو تأکید کرد که اگر با انیمه اصلی Space Battleship Yamato حدود 50 سال پیش آشنا نمی‌شد، امروز به فردی که اکنون هست تبدیل نمی‌شد. او همچنین از تیم و بازیگران سریال اصلی قدردانی و احترام خود را اعلام کرد و بیان کرد که هدفش ادامه خلق آثار هنری جدید و جذاب است تا عشق خود به یاماتو را به نسل‌های آینده منتقل کند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا