انیمه

انیمه Blue Exorcist: Beyond the Snow Saga تیتراژ آغازین خود را منتشر کرد

فصل جدید انیمه Blue Exorcist: Beyond the Snow Saga (جن گیر آبی: فراتر از حماسه برف) در ژاپن پخش شد و نسخه تیتراژ آغازین منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، فصل جدید انیمه Blue Exorcist: Beyond the Snow Saga (جن گیر آبی: فراتر از حماسه برف) در تاریخ ۵ اکتبر در ژاپن پخش شد. حالا که این فصل آغاز شده است، کانال‌های رسمی نسخه تیتراژ آغازین جدید این انیمه را به اشتراک گذاشته‌اند.

تیتراژ آغازین را با آهنگ “RE RESCUE” از Reol می‌توانید مشاهده کنید.

بر اساس مانگای Kazue Kato، فصل قبلی این مجموعه با نام Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga پخش شد. Daisuke Yoshida (کارگردان انیمه Hunter x Hunter) فصل جدید را در استودیو VOLN کارگردانی کرده است. Toshiya Ono (نویسنده 86 EIGHTY-SIX) نگارش داستان را بر عهده دارد و طراحی شخصیت‌ها توسط Yurie Ohigashi (طراح انیمه APPARE-RANMAN!) انجام شده است.

هر سه فصل این مجموعه، از جمله سری اصلی سال ۲۰۱۱ و دنباله Kyoto Saga که توسط استودیو A-1 Pictures تولید شده بود، داستان آن به این شرح است:

«Assiah، قلمرو انسان‌ها و Gehenna، قلمرو شیاطین. به طور معمول، این دو جهان هرگز با هم تلاقی نمی‌کنند، اما اکنون شیاطین در حال ورود به دنیای مادی هستند.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا