فصل دوم انیمه Mission: Yozakura Family تایید شد

با پخش قسمت ۲۷ انیمه Mission: Yozakura Family (ماموریت: خانواده یوزاکورا)، فصل اول به پایان رسید و فصل دوم این انیمه محبوب در راه است.

به گزارش سینما شارپ، انیمه Mission: Yozakura Family (ماموریت: خانواده یوزاکورا) که بر اساس مانگای کمدی رمانتیک و جاسوسی به همین نام ساخته شده است، امروز با انتشار قسمت ۲۷، فصل اول خود را به پایان رساند. اکنون فصل دوم این سریال تایید شده است، اما در زمان نگارش این خبر، جزئیات بیشتری در مورد فصل جدید منتشر نشده است، به غیر از یک ویدئوی تبلیغاتی که می‌توانید در ادامه ببینید.

Mission: Yozakura Family از ۷ آوریل ۲۰۲۴ در ژاپن پخش خود را آغاز کرد و در دو کورس متوالی (فصل‌های پیوسته) به نمایش درآمد. این انیمه همچنین در پلتفرم‌های جهانی Hulu و Disney+ به صورت آنلاین پخش می‌شود.

مانگای اصلی Mission: Yozakura Family توسط Hitsuji Gondaira نوشته و در مجله مانگای Weekly Shonen Jump منتشر می‌شود. همچنین Viz Media نسخه انگلیسی این مانگا را نیز منتشر کرده است. در اقتباس تلویزیونی، Mirai Minato به عنوان نویسنده و کارگردان در استودیوی انیمیشن SILVER LINK. حضور دارد. Mizuki Takahashi به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن و طراح شخصیت‌ها فعالیت می‌کند و موسیقی این انیمه توسط Koji Fujimoto و Osamu Sasaki از شرکت Sus4 Inc. ساخته شده است.

داستان آن به این شرح است:

تایو آسانو یک دانش‌آموز دبیرستانی بسیار خجالتی است و تنها کسی که می‌تواند با او صحبت کند، دوست دوران کودکی‌اش موتسومی یوزاکورا است. اما موتسومی از خانواده‌ای از جاسوسان ماهر با قدرت‌های شگفت‌انگیز می‌آید. برادر بزرگترش، کیوچیرو، به شدت به موتسومی وابسته است و هر کسی که به او نزدیک شود را هدف می‌گیرد. اکنون هدف بعدی او تایو است! تنها راه نجات تایو از چنگال‌های مرگبار کیوچیرو این است که با موتسومی ازدواج کند!

خروج از نسخه موبایل