شروع فصل دوم انیمه Blue Lock با ویدئوی جدید آغازین

فصل دوم مورد انتظار Blue Lock با تیتراژآغازین جدید برای تماشا در دسترس است و اولین قسمت فصل جدید هم‌اکنون پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، فصل دوم بسیار مورد انتظار انیمه Blue Lock (بلو لاک) بالاخره اینجاست و گروه موسیقی UNISON SQUARE GARDEN دوباره برای اجرای آهنگ آغازین این فصل دعوت شده است! نسخه‌ای تیتراژ از سکانس آغازین جدید که شامل آهنگ Bojaku no Charisma است، اکنون برای تماشا در دسترس است و اولین قسمت فصل جدید هم‌اکنون پخش می‌شود.

این انیمه بر اساس مانگای برنده جایزه اثر Muneyuki Kaneshiro و Yusuke Nomura ساخته شده است. Yuji Haibara (کارگردان The Slime Diaries) کارگردانی فصل دوم Blue Lock را در استودیوی eightbit (استودیوی سازنده That Time I Got Reincarnated as a Slime) برعهده دارد. طراحی شخصیت‌ها توسط Kenji Tanabe و موسیقی توسط Jun Murayama انجام شده است.

داستان درباره تمایل ژاپن برای کسب افتخار در جام جهانی است که باعث می‌شود اتحادیه فوتبال ژاپن یک برنامه تمرینی سخت برای یافتن مهاجم تیم ملی آغاز کند. در این برنامه ۳۰۰ بازیکن دبیرستانی برای به دست آوردن این مقام با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما تنها یک نفر به عنوان مهاجم برتر انتخاب خواهد شد. چه کسی از بین آنها مهاجمی خواهد بود که عصر جدیدی از فوتبال ژاپن را آغاز کند؟

خروج از نسخه موبایل