انیمه

تریلر ۲۰ سالگی انیمه Bleach با صحنه‌های نوستالژیک بازسازی شد

در تریلر ویژه ۲۰ سالگی انیمه Bleach، حساب‌های رسمی این مجموعه، یک تریلر ویژه با صحنه‌های به‌یادماندنی در سبک مدرن بازسازی شده‌ منتشر کردند.

به گزارش سینما شارپ، بیست سال پس از پخش اولین قسمت انیمه Bleach (بلیچ)، حساب‌های رسمی این مجموعه به همراه کمپانی Viz Media، یک تریلر ویژه برای بزرگداشت سالگرد این انیمه منتشر کردند. در این تریلر، صحنه‌های نمادینی مانند اولین تغییر شکل ایچیگو و نبردهای او با کنپاچی، بیاکویا، آرانکارها و دیگر شخصیت‌ها در سبک بصری مدرن و زیر نظر کارگردان توموهیسا تاگوچی (Akudama Drive) بازسازی شده‌اند.

همچنین نسخه‌ای تیتراژ از سکانس پایانی قسمت اول فصل سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War (نبرد خونین هزار ساله بلیچ) با آهنگ MONOCHROME از suisoh پس از پخش منتشر شد.

انیمه Bleach اولین بار در اکتبر ۲۰۰۴ با کارگردانی نوریوکی آبه و توسط استودیوی Pierrot روی آنتن تلویزیون‌های ژاپن رفت و تا مارس ۲۰۱۲ به مدت ۳۶۶ قسمت ادامه داشت. فصل اول از بخش پایانی Bleach: Thousand-Year Blood War که آرک نهایی مانگای Tite Kubo را اقتباس می‌کند، از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۲ در Disney+ و Hulu در سراسر جهان پخش شد. فصل دوم نیز از جولای تا سپتامبر ۲۰۲۳ پخش شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا