فصل دوم انیمه The Elusive Samurai تأیید شد

با پایان فصل اول انیمه تاریخی The Elusive Samurai (سامورایی گریزپا)، اعلام شد که این سریال با فصل دوم بازخواهد گشت.

به گزارش سینما شارپ، انیمه تلویزیونی The Elusive Samurai (سامورایی گریزپا)، که بر اساس مانگای تاریخی با همین نام ساخته شده است، فصل اول پخش خود در ژاپن را به پایان رسانده و اکنون اعلام شده است که این سریال در آینده با فصل دوم بازمی‌گردد.

جزئیات بیشتر درباره فصل دوم هنوز منتشر نشده، اما یک اعلامیه خوش‌خط که توسط خطاط معروف کاماری مائدا نوشته شده، منتشر شده است.

مانگای اصلی The Elusive Samurai توسط یوسی ماتسویی نوشته و در مجله Weekly Shonen Jump از انتشارات Shueisha منتشر می‌شود. همچنین نسخه انگلیسی این مانگا توسط Viz Media منتشر شده است. یوتا یامازاکی کارگردانی این انیمه را در استودیو CloverWorks بر عهده دارد و یوریکو تومیتا نویسنده سریال است. طراحی شخصیت‌ها توسط یاسوشی نیشیا انجام می‌شود و موسیقی توسط آکیوکی تاتِیاما و GEMBI ساخته شده است.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

در سال ۱۳۳۳، دولت شوگون‌سالاری کاماکورا فرو می‌ریزد. یک دست‌نشانده مورد اعتماد به نام آشیکاگا تاکائوجی به شوگون خیانت کرده و شورشی را سازماندهی می‌کند. هوژو توکیوکی، وارث قانونی، به همراه یک کشیش شینتو به نام سوا یوریسیگه به سمت کاماکورا فرار می‌کند. در حال فرار و تلاش برای زنده ماندن، توکیوکی نقشه خود را برای بازپس‌گیری حق قانونی‌اش به اجرا می‌گذارد.

خروج از نسخه موبایل