فصل سوم انیمه Oshi no Ko تایید شد

پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم انیمه Oshi no Ko (فرزند محبوب)، تریلر و پوستر جدیدی از فصل سوم Oshi no Ko منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، نمایش باید ادامه یابد! پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم انیمه Oshi no Ko (فرزند محبوب)، وب‌سایت و حساب‌های رسمی این سریال با انتشار تریلر و پوستر جدیدی اعلام کردند که فصل سوم این انیمه در حال تولید است. همچنین تایید شد که مامورو میانو (Mamoru Miyano) نقش هیکارو کامیکی (Hikaru Kamiki) و هینا کینو (Hina Kino) نقش سوکویومی (Tsukuyomi) را صداپیشگی خواهند کرد.

تاریخ انتشار این فصل در زمان گزارش اعلام نشده است.

این انیمه بر اساس مانگای نوشته شده توسط آکا آکاساکا (Aka Akasaka)، خالق Kaguya-sama: Love is War، و تصویرگری منگو یوکویاری (Mengo Yokoyari)، خالق Scum’s Wish ساخته شده است. کارگردانی انیمه بر عهده دایسوکه هیراماکی (Daisuke Hiramaki) از استودیو Doga Kobo است، و جین تاناکا مسئول نگارش ترکیب سریال، کانا هیرایاما طراح شخصیت‌ها و تاکورو ایگا آهنگساز این مجموعه هستند.

مانگا پلاس نسخه رسمی انگلیسی مانگا را به صورت دیجیتالی منتشر می‌کند و خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

“در دنیای شو بیزنس، دروغ‌ها اسلحه هستند.” گورو، پزشک زنان و زایمان در روستایی دورافتاده است، زندگی‌ای که فاصله زیادی با صنعت سرگرمی دارد. در همین حال، ستاره محبوب او، آی هوشینو (Ai Hoshino)، در حال اوج‌گیری به سوی شهرت است. این دو به بدترین شکل ممکن با هم ملاقات می‌کنند و چرخ‌های سرنوشت به حرکت درمی‌آید! آکا آکاساکا و منگو یوکویاری با هم همکاری کرده‌اند تا دنیای شو بیزنس را از زاویه‌ای کاملاً جدید و شوکه‌کننده به تصویر بکشند.

خروج از نسخه موبایل