انیمه

پایان احساسی انیمه Ranma 1/2 در نسخه جدید تیتراژ

نسخه جدید انیمه Ranma 1/2 اکنون در نتفلیکس پخش می‌شود. تم اصلی پایان‌بندی نسخه جدید این اقتباس، فضای آرام‌تری را به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه Ranma 1/2 شاید پر از جادو و هرج‌ومرج باشد، اما تم اصلی پایان‌بندی نسخه جدید این اقتباس، فضای آرام‌تری را به تصویر می‌کشد. نسخه‌ای تیتراژ از این پایان‌بندی اکنون برای تماشا در دسترس قرار گرفته است.

این پایان‌بندی با آهنگ جدید “Anta Nante” از ریریا (Riria.) همراه شده و رابطه پیچیده میان رانما (Ranma) و آکانه (Akane) را به نمایش می‌گذارد. همچنین نگاهی به دیگر شخصیت‌های متنوع این سریال داریم و احساسات نوشته شده آکانه نسبت به رانما را می‌بینیم (اسپویلر: او رانما را “احمق” می‌نامد).

کارگردان اولیه انیمه One Piece، کونوسوکه اودا (Konosuke Uda)، مسئولیت کارگردانی Ranma 1/2 را در استودیو MAPPA بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال توسط کیمیکو اوئنو (Kimiko Ueno)، نویسنده Delicious in Dungeon، نوشته شده و طراحی شخصیت‌ها بر عهده هیروومی تانگوچی (Hiromi Taniguchi)، طراح لباس FLCL Alternative است. موسیقی این انیمه را کائورو وادا (Kaoru Wada)، آهنگساز Inuyasha ساخته است.

Ranma 1/2 اکنون در نتفلیکس در حال پخش است. استودیو MAPPA داستان این سریال را اینگونه توصیف می‌کند:

رانما ساتومه (Ranma Saotome) و آکانه تندو (Akane Tendo) از مدرسه هنرهای رزمی تندو توسط والدینشان نامزد شده‌اند. اما رانما با مشکلی منحصر به فرد مواجه است…

او از زمانی که در حین تمرین در چین به چشمه‌های نفرین شده جوسنکیو افتاد، بدنش ویژگی عجیبی پیدا کرده که با آب سرد به دختری تبدیل می‌شود و با آب گرم به پسری بازمی‌گردد.

آماده باشید برای کمدی رمانتیک پر از اکشن و لحظات بامزه با رانما، آکانه و گروهی از شخصیت‌های منحصر به فرد!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا