معرفی دو شخصیت جدید در انیمه Detectives These Days Are Crazy

انیمه کمدی Detectives These Days Are Crazy دو کارآگاه جدید به نام‌های یو آسونارو و هانا کازاماکی را معرفی کرد.

به گزارش سینما شارپ، کارآگاه بودن همیشه افرادی جالب و عجیب را جذب کرده است، بنابراین عنوان مانگای کمدی کارآگاه‌های امروزی دیوانه هستند! (Detectives These Days Are Crazy!) نوشته ماساکونی ایگاراشی، چندان تعجب‌برانگیز نیست. اما آنچه امروز اعلام شده، معرفی دو شخصیت جدید و صداپیشه‌های آن‌ها است: کارآگاه ۱۸ ساله به نام یو آسونارو و دستیارش هانا کازاماکی. به همراه این معرفی، تریلری از شخصیت‌ها و طراحی‌های آن‌ها نیز منتشر شده است.

به تیم بازیگران این انیمه اضافه شدند:
– یو آسونارو با صداپیشگی توموهیرو یاماگوچی (نقش زاک والدر در انیمه BASTARD!!)
– هانا کازاماکی با صداپیشگی آیا هیرانو (نقش هاروهی سوزومیا در انیمه The Melancholy of Haruhi Suzumiya)

ریون کوجو کارگردانی اقتباس تلویزیونی این انیمه را بر عهده دارد و صداپیشگان جون‌اچی سوابه و کانا هانازاوا نقش‌های اصلی خود یعنی کی‌ایچیرو ناگومو و ماشيرو را که در کمیک صوتی قبلی حضور داشتند، دوباره ایفا خواهند کرد. مانگای اصلی کارآگاه‌های امروزی دیوانه هستند! توسط ASCII Media Works در مجله مانگای Dengeki Maoh منتشر شده و تاکنون ۱۵ جلد از آن منتشر شده است. One Peace Books قرار است از سال ۲۰۲۵ نسخه انگلیسی این مانگا را منتشر کند.

خلاصه این مجموعه به این صورت است:
نگاه کنید! کارآگاهی که دنیا را با حل پرونده‌های غیرممکن در کمترین زمان ممکن هیجان‌زده می‌کند! نامش کی‌ایچیرو ناگومو است… اما همه این‌ها مربوط به بیش از یک دهه پیش است. اکنون او فقط یک مرد میانسال عادی است. ناگومو آن‌قدر از زمانه عقب افتاده که حتی نمی‌داند یک گوشی هوشمند چیست. اما ناگهان یک دختر دبیرستانی به نام ماشيرو ظاهر می‌شود و می‌خواهد دستیار او شود. معجزات یک دوئل کارآگاهی با اختلاف سنی را تماشا کنید!

خروج از نسخه موبایل