انیمه

فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier از ۱۳ اکتبر آغاز می‌شود

انیمه Shangri-La Frontier با فصل دوم خود از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۴ بازمی‌گردد. اقتباس از مانگای ریووسکه فوجی (Ryosuke Fuji) ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، فصل جدید انیمه Shangri-La Frontier در راه است! تقویم خود را علامت بزنید، چرا که اقتباس از مانگای ریووسکه فوجی (Ryosuke Fuji) ادامه پیدا می‌کند و فصل دوم Shangri-La Frontier از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این فصل در ساعت ۲:۳۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT) پخش می‌شود.

زمان انتشار نسخه زیرنویس‌دار فصل دوم Shangri-La Frontier:
۱۳ اکتبر ۲۰۲۴ ساعت ۲:۳۰ صبح به وقت اقیانوس آرام (PT)

مکان‌های پخش: آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS)، شبه‌قاره هند و جنوب‌شرقی آسیا.

خلاصه داستان:
“آخرین بار کی یه بازی خوب انجام دادم که مزخرف نباشه؟” این دنیایی است که در آینده‌ای نزدیک بازی‌هایی که از صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند، به عنوان بازی‌های قدیمی طبقه‌بندی می‌شوند. هر چیزی که نتواند با تکنولوژی واقعیت مجازی پیشرفته همگام شود، به عنوان “بازی مزخرف” شناخته می‌شود، و تعداد زیادی از این بازی‌ها منتشر می‌شود. افرادی که زندگی خود را وقف تمام کردن این بازی‌ها می‌کنند، به “شکارچیان بازی‌های مزخرف” معروف هستند، و راکورو هیزوتومه یکی از آن‌هاست. بازی‌ای که او برای تجربه بعدی انتخاب کرده است، Shangri-La Frontier، یک “بازی خدایانه” است که ۳۰ میلیون بازیکن دارد. دوستان آنلاین… جهانی گسترده… مواجهه با رقبای جدید… این موارد زندگی راکورو و دیگر بازیکنان را تغییر می‌دهد! بهترین ماجراجویی بازی توسط قوی‌ترین شکارچی بازی‌های مزخرف آغاز می‌شود!

Shangri-La Frontier به کارگردانی توشیوکی کوبوکا (Toshiyuki Kubooka) در استودیو C2C ساخته شده است، با ترکیب داستانی از کازویوکی فودیاشو (Kazuyuki Fudeyasu) و طراحی شخصیت‌ها توسط آیومی کوراشیما (Ayumi Kurashima). موسیقی این انیمه را گروه MONACA (NieR:Automata Ver1.1a) ساخته است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا