اقتباس انیمه “توصیه یک نجیب‌زاده آرام برای تعطیلات” اعلام شد

اقتباس انیمه‌ای از سری فانتزی ماجراجویی "توصیه یک نجیب‌زاده آرام برای تعطیلات" نوشته میساکی در دست ساخت است، تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست.

به گزارش سینما شارپ، وب‌سایت رسمی و حساب کاربری X (که قبلاً توییتر نام داشت) از ناشر ژاپنی TO Books امروز اعلام کردند که یک اقتباس انیمه تلویزیونی از سری فانتزی ماجراجویی “توصیه یک نجیب‌زاده آرام برای تعطیلات” (A Gentle Noble’s Vacation Recommendation) در دست ساخت است.

جزئیات بیشتری از این پروژه، از جمله تیم تولید، بازیگران و تاریخ انتشار، در زمان گزارش تأیید نشده است.

اولین رمان‌های سبک “توصیه یک نجیب‌زاده آرام برای تعطیلات” نوشته میساکی در ژوئن 2018 منتشر شد و تصویرگری آن توسط ساندو (Sando) انجام شده است که تصویرگری رمان “حمله‌های هزارتوی تانک قوی‌ترین” (The Strongest Tank’s Labyrinth Raids) را نیز بر عهده داشته است. این مجموعه تا به امروز بیش از 1.5 میلیون نسخه به چاپ رسانده است و جلد 19 رمان و جلد 11 اقتباس مانگای موموچی قرار است در 15 اکتبر منتشر شود.

Tokyopop نسخه رسمی انگلیسی مانگا را منتشر کرده و داستان را اینگونه توصیف می‌کند:

وقتی لیزل (Lizel) به طور مرموزی در شهری که شباهت‌های عجیبی با دنیای خودش دارد، ولی قطعاً جهان خودش نیست، خود را پیدا می‌کند، به سرعت حقیقت غیرمحتمل را می‌پذیرد: این یک دنیای کاملاً متفاوت است. با این حال، لیزل آرام و بی‌استرس نیست که بخواهد وحشت‌زده شود. او بلافاصله به جستجوی یادگیری بیشتر درباره این دنیای عجیب می‌پردازد و برای کمک به این کار، یک ماجراجوی با تجربه به نام گیل (Gil) را به عنوان راهنما و محافظ خود استخدام می‌کند.

تا زمانی که بتواند راه بازگشت به خانه را پیدا کند، لیزل تصمیم می‌گیرد که این فرصتی عالی برای کاوش در سبک زندگی جدید ماجراجویانه به عنوان بخشی از یک انجمن باشد. به هر حال، او مطمئن است که بالاخره به خانه بازمی‌گردد… پس بهتر است تا آن زمان از این تعطیلات در دنیای دیگر لذت ببرد!

خروج از نسخه موبایل