انیمه

پیش‌نمایش قسمت اول فصل دوم انیمه Seirei Gensouki: Spirit Chronicles

فصل دوم انیمه Seirei Gensouki: Spirit Chronicles از ۷ اکتبر ۲۰۲۴ پخش می‌شود. این انیمه که اقتباسی از لایت ناول‌های ایسکای است.

به گزارش سینما شارپ، هواداران با هیجان در انتظار بازگشت انیمه Seirei Gensouki: Spirit Chronicles هستند. با نزدیک شدن به پخش فصل دوم این انیمه که اقتباسی از لایت ناول‌های ایسکای است، نگاهی به قسمت اول این فصل جدید داریم. در این قسمت، اولین عشق ریو از زندگی قبلی او وارد دنیای جدیدش می‌شود.

در پیش‌نمایش قسمت جدید، ورود Miharu، Aki و Masato به دنیای ریو نشان داده می‌شود. همچنین تصاویر جدیدی از قسمت آینده منتشر شده است، از جمله تصویری از Aishia و Celia و سه تصویر دیگر.

Hiroshi Kubo کارگردانی انیمه Seirei Gensouki: Spirit Chronicles را در استودیوهای انیمیشن‌سازی TMS Entertainment و WAO World برعهده دارد. Osamu Yamazaki به عنوان کارگردان ناظر و نویسنده، Kyoko Yufu طراحی شخصیت‌ها و Yasuyuki Yamazaki آهنگسازی موسیقی را بر عهده دارند.

لایت ناول‌های اصلی Seirei Gensouki: Spirit Chronicles توسط Yuri Kitayama نوشته شده و تصاویر آن توسط Riv طراحی شده‌اند. این لایت ناول‌ها توسط Hobby Japan تحت برچسب HJ Bunko منتشر می‌شود. نسخه انگلیسی این سری نیز توسط J-Novel Club منتشر می‌شود.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

زندگی گذشته و حال او به هم پیوند خورده‌اند—پسری با خاطرات دو زندگی با سرنوشت خود روبرو می‌شود! پس از کشته شدن مادرش در سنین کودکی، ریو که یتیم شده بود، تلاش بسیاری برای زنده ماندن در زاغه‌ها کرد. یک روز، او به یاد خاطرات Haruto Amakawa می‌افتد، کسی که در یک حادثه فوت کرد و در حالی که به دیدار مجدد با دوست دوران کودکی‌اش امیدوار بود، دوباره در دنیای شمشیر و جادو تجسم یافت. نه تنها این، بلکه پس از کمک به جلوگیری از تلاش برای ربودن یک شاهزاده، به طور ناخواسته در مدرسه‌ای مشهور که فرزندان نجیب‌زادگان در آنجا تحصیل می‌کنند، ثبت نام می‌کند… در حالی که ریو تلاش می‌کند از پایین‌ترین سطح جامعه طبقاتی به بالا برسد، با افراد جدیدی آشنا می‌شود و بسیاری خداحافظی‌ها را تجربه خواهد کرد، در حالی که برای غلبه بر سرنوشت خود می‌جنگد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا