انیمه

پیش‌نمایش انیمه Delico’s Nursery با تریلر و پوستر جدید

قسمت هفتم انیمه Delico's Nursery، اقتباس فانتزی گوتیک، 16 اکتبر 2024 پخش می‌شود و تریلر و پوستر جدیدی برای آن منتشر شده است.

به گزارش سینما شارپ، انیمه Delico’s Nursery، انیمه‌ای که بر اساس مجموعه فانتزی گوتیک و رسانه‌ای TRUMP ساخته شده است، در حال نزدیک شدن به بخش دوم خود با پخش قسمت هفتم در تاریخ 16 اکتبر 2024 می‌باشد. اکنون یک تریلر و یک پوستر جدید برای معرفی رویدادهای آینده این سریال منتشر شده است.

این سریال بر اساس نمایشنامه‌های فانتزی گوتیک TRUMP که توسط کن‌ئیچی سوئه‌میتسو (Kenichi Suemitsu) خلق شده، ساخته شده است. مانگای Delico’s Nursery که توسط کن‌ئیچی سوئه‌میتسو و هاماگوری نوشته شده بود، از نوامبر 2020 تا دسامبر 2023 در مجله Young Ace انتشارات کادوکاوا شوتن منتشر شد. کارگردانی انیمه تلویزیونی توسط هیروشی نیشیکیوری (Hiroshi Nishikiori) در استودیو انیمیشن J.C.Staff انجام می‌شود. کن‌ئیچی سوئه‌میتسو نگارش فیلمنامه و ترکیب سریال را بر عهده دارد، یوکو ایتو طراحی شخصیت‌ها و نظارت بر انیمیشن را انجام می‌دهد و موسیقی توسط شونسوکه وادا تهیه شده است.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

دالی دلیکو از یک خانواده نجیب و برجسته است و عضوی نخبه از شورای عالی خون‌آشام‌ها می‌باشد. با این حال، دالی به طور قاطع مأموریتی را که از طرف خون‌آشام‌ها به او محول شده است، رد می‌کند. با افزایش تردیدها نسبت به انگیزه‌های دالی و ارتباط احتمالی او با قتل‌های مرموز، اعضای شورا گرهارد، دینو و هنریکه برای متقاعد کردن او به دیدنش می‌روند، اما او را در حال آرام کردن یک کودک نوزاد می‌یابند!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا