انیمه

فصل هفتم انیمه دفترچه دوستان ناتسومه با ویدیوهای آغاز جدید منتشر شد

بعد از هفت سال انتظار، فصل هفتم انیمه دفترچه دوستان ناتسومه (Natsume's Book of Friends) با آهنگ‌های جدید و تیتراژ آغاز شد.

به گزارش سینما شارپ، برای بازگشت به فضای انیمه پس از هفت سال انتظار، حساب‌های رسمی انیمه دفترچه دوستان ناتسومه (Natsume’s Book of Friends) نسخه‌های تیتراژ جدیدترین آهنگ‌ آغاز این سریال را منتشر کردند. آهنگ آغازین “Alca” توسط هیناتا کاشیواگی (Hinata Kashiwagi) اجرا شده است.

این انیمه بر اساس مانگای یوکی میدوریکاوا (Yuki Midorikawa) ساخته شده و کارگردانی فصل هفتم را هیدکی ایتو (Hideki Ito) بر عهده دارد که جایگزین تاکاهیرو اوموری (Takahiro Omori) شده است. اوموری در این فصل به عنوان کارگردان ارشد حضور دارد. استودیو شُکا (Shuka) مسئولیت انیمه‌سازی را به عهده دارد و نگارش فیلمنامه توسط سادایوکی مورا (Sadayuki Mura) انجام شده است. همچنین، طراحی شخصیت‌ها توسط آکیرا تاکادا (Akira Takada) و موسیقی توسط ماکوتو یوشیموری (Makoto Yoshimori) ساخته شده است.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

تاکاشی ناتسومه (Takashi Natsume) از کودکی توانایی دیدن یوکای (youkai) یا همان موجودات افسانه‌ای ژاپنی را داشته است. او دفترچه‌ای از نام‌های یوکای را از مادربزرگش ریکو (Reiko) به ارث برده است. این نام‌ها به صاحب دفترچه قدرت کنترل بر یوکای‌ها را می‌دهند. ناتسومه به همراه محافظ خود نیانکو سنسه (Nyanko-sensei) روزهایش را به بازگرداندن این نام‌ها به صاحبان اصلی‌شان می‌گذراند. ناتسومه سرانجام جایی را پیدا می‌کند که در آن احساس آرامش و تعلق دارد، اما همچنان با یوکای‌های جدید آشنا می‌شود و از آنها خداحافظی می‌کند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا