فصل دوم انیمه Seirei Gensouki: Spirit Chronicles با تیتراژ آغاز جدید

نسخه‌ تیتراژ از آهنگ‌ آغازین فصل دوم انیمه وقایع‌نگاری روح‌های مقدس (Seirei Gensouki: Spirit Chronicles) منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، نسخه‌ تیتراژ آهنگ‌ آغازین فصل دوم انیمه وقایع‌نگاری روح‌های مقدس (Seirei Gensouki: Spirit Chronicles) هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته‌اند. آهنگ آغازین این فصل با عنوان “Auftakt” توسط آگوری اونیشی (Aguri Onishi) اجرا شده است.

این انیمه بر اساس لایت ناول‌های نوشته یوری کیتایاما (Yuri Kitayama) و تصویرسازی ریو (Riv) ساخته شده است. کارگردانی فصل دوم را هیروشی کوبو (Hiroshi Kubo) بر عهده دارد، در حالی که اوسامو یاماساکی (Osamu Yamasaki)، کارگردان فصل اول، به عنوان ناظر و نویسنده سریال در این فصل فعالیت می‌کند. کیوکو یوفو (Kyoko Yufu) و یاسویوکی یامازاکی (Yasuyuki Yamazaki) نیز به ترتیب به عنوان طراح شخصیت‌ها و آهنگساز بازگشته‌اند.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

“زندگی گذشته و حال او در هم تنیده است – پسری با خاطرات دو زندگی که با سرنوشت خود مواجه می‌شود! پس از اینکه مادرش در کودکی به قتل رسید، ریو یتیم تلاش کرد تا در محله‌های فقیرنشین زنده بماند. یک روز، او به خاطرات هاروتو آماکاوا، که در یک تصادف جان باخته و در آرزوی دیدار دوباره با دوست دوران کودکی‌اش بود، بیدار می‌شود و درمی‌یابد که در دنیای جدیدی از شمشیرها و جادو تجسم یافته است. پس از جلوگیری از ربوده شدن یک شاهزاده، ریو به مدرسه‌ای معروف که کودکان نجیب‌زادگان در آنجا تحصیل می‌کنند، پذیرفته می‌شود. در حالی که او سعی می‌کند از پایین‌ترین طبقه جامعه به بالا برسد، با افراد جدیدی آشنا شده و با بسیاری از آنها خداحافظی خواهد کرد، و برای غلبه بر سرنوشت خود خواهد جنگید.”

خروج از نسخه موبایل