انیمه

انیمه SK8 the Infinity جزئیات OVA و تاریخ انتشار فصل دوم را اعلام کرد

انیمه SK8 the Infinity با عنوان رسمی "SK8 the Infinity EXTRA PART" در سینماهای ژاپن اکران و یک تبلیغ جدید برای OVA این انیمه منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، پس از پخش مجدد دو قسمت اول انیمه اصلی SK8 the Infinity در تلویزیون ژاپن، یک تبلیغ جدید برای OVA این انیمه منتشر شد که شامل عنوان رسمی، تاریخ انتشار و جزئیات داستان است.

این OVA که برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۲ به همراه فصل دوم معرفی شد، با عنوان “SK8 the Infinity EXTRA PART” شناخته می‌شود و در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۵ در سینماهای منتخب ژاپن اکران می‌شود و سپس نسخه فیزیکی آن در ۱۹ مارس ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

این OVA شامل چهار داستان کوتاه خواهد بود:

1. “Ame to Neko Konbini Aisu Soda Aji” که بر محوریت Reki، Langa و Miya است.
2. “Maji de Maji ni Nareru Koto” که بر محوریت Joe و Cherry است.
3. “Morning Routine” که بر محوریت Adam و Tadashi است.
4. “Ganbare, Hiromi-chan!” که بر محوریت Shadow است.

تاریخ انتشار فصل دوم این انیمه هنوز تأیید نشده است.

کارگردان Hiroko Utsumi (BUCCHIGIRI?!)، نویسنده ترکیب سری Ichiro Okouchi و طراح شخصیت Michinori Chiba به همراه استودیو Bones به هدایت این سری ادامه می‌دهند. Crunchyroll فصل اول این انیمه را با زیرنویس‌ها و دوبله‌های مختلف پخش می‌کند و داستان این سری را به این صورت توصیف می‌کند:

دانش‌آموزان دبیرستانی Reki و Langa به یک چیز علاقه‌مند هستند: مسابقه‌ای خطرناک، سری و بی‌قید و شرط به نام “S” که در سراشیبی کوه برگزار می‌شود. وقتی Reki، Langa، دانش‌آموز تازه‌وارد، را به کوهی که مسابقه برگزار می‌شود می‌برد، Langa به شدت به این مسابقات جذب می‌شود. این اسکیت‌بازان رنگارنگ شما را در داستانی پر از نبردهای اسکیت‌بوردی و امکانات نامحدود همراه خواهند کرد!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا