توپ اژدها: دایما ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ پخش می‌شود

سری جدید توپ اژدها: دایما (Dragon Ball DAIMA) با ماجراهایی جدید و شخصیت‌های تازه، ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، ماجراجویی‌های گوکو هنوز به پایان نرسیده است! یک داستان کاملاً جدید در انیمه توپ اژدها: دایما (Dragon Ball DAIMA) در انتظار شماست و اولین قسمت آن فردا پخش می‌شود! می‌توانید از تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام، وارد دنیای “قلمرو شیاطین” شوید و سری جدید پخش می‌شود.

اطلاعات انتشار توپ اژدها: دایما
– تاریخ و زمان پخش: ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام
– دسترسی در مناطق: آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، استرالیا، نیوزلند، شبه‌قاره هند، جنوب شرق آسیا و خاورمیانه.

خلاصه داستان:
به‌دلیل یک توطئه، گوکو و دوستانش کوچک شده‌اند. در این دنیای ناشناخته به نام “قلمرو شیاطین”، چه ماجراهایی در انتظار گوکو، کای اعظم و شخصیت‌های جدید مانند گلوریو و پانزی است؟

تیم اصلی سری:
– خالق اصلی، نویسنده داستان و طراحی شخصیت‌ها: آکیرا توریاما (Akira Toriyama)
– کارگردان: یوشیتاکا یاشیما (Yoshitaka Yashima)
– کارگردان سری: آیا کوماکی (Aya Komaki)
– طراحی شخصیت‌های انیمیشن: کاتسویوشی ناکاتسورو (Katsuyoshi Nakatsuru)
– ترکیب سری و سناریو: یوکو کاکیهارا (Yuko Kakihara)

صداپیشگان:
ماساکو نوزاوا (Masako Nozawa) دوباره در نقش گوکو حضور دارد و اعضای جدید شامل فایرو آی (Fairouz Ai) در نقش پانزی، کوکی اوچیاما (Koki Uchiyama) در نقش گلوریو، یومیکو کوبایاشی (Yumiko Kobayashi) در نقش کای اعظم (مینی) هستند. آهنگ آغازین “Jaka Jaan” توسط زد (Zedd) ساخته شده و آواز توسط C&K اجرا می‌شود و متن ترانه توسط یوکینوجو موری (Yukinojo Mori) نوشته شده است. آهنگ پایانی “NAKAMA” نیز توسط زد تولید و ساخته شده و آواز و متن ترانه توسط AI اجرا و نوشته شده است.

خروج از نسخه موبایل