انیمه

انتشار ویدئوی آغاز تیتراژ انیمه ازدواج با خواهران آماگامی

انیمه کمدی رمانتیک ازدواج با خواهران آماگامی (Tying the Knot with an Amagami Sister) اکنون برای تماشا در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سینما شارپ، انیمه کمدی رمانتیک بازدواج با خواهران آماگامی (Tying the Knot with an Amagami Sister) همان‌طور که انتظار می‌رفت، با انتشار ویدئوی آغاز تیتراژ خود، روابط پیچیده یو‌یو و همسران احتمالیش را به نمایش گذاشته است. این ویدئو شامل آهنگ «Yawaku Koishite ~Zutto Bokura de Iraremasu You ni~» توسط Momoiro CloverZ است و اکنون برای تماشا در دسترس قرار گرفته است.

این انیمه بر اساس مانگای مارسی نایتو (Marcey Naito) ساخته شده است و به کارگردانی یوجیرو آبه (Yujiro Abe) در استودیوی Drive تولید شده است. نگارش سریال توسط یاسوکو آوکی (Yasuko Aoki) انجام شده و طراحی شخصیت‌ها توسط هاروکو ایزوکا (Haruko Iizuka) است. موسیقی این انیمه توسط ریو کاساکی (Ryo Kawasaki) و تومویوکی کونو (Tomoyuki Kono) ساخته شده است.

خلاصه داستان این انیمه:
«اوریو کامیهاته (Uryu Kamihate) یک دانش‌آموز دبیرستانی است که در تلاش برای ورود به دانشکده پزشکی دانشگاه کیوتو می‌باشد. پس از بزرگ شدن در یتیم‌خانه، اوریو توسط هوژی توکیوکی (Hojo Tokiyuki) که مسئول اصلی معبد آمگامی (Amagami Shrine) است، پذیرفته می‌شود. در اینجا او به عنوان یک مهمان موقت زندگی می‌کند و با سه خواهر زیبا و کاهنه، یاه (Yae)، یونا (Yuna) و آساهی (Asahi)، هم‌اتاقی می‌شود! علاوه بر این، شرطی که برای زندگی رایگان در معبد باید رعایت کند، ازدواج با یکی از اعضای خانواده و ارث بردن معبد است! چگونه اوریو می‌تواند با ملاقات‌های ازدواجی با این سه خواهر و چالش‌های متعدد معبد آمگامی مقابله کند؟ داستانی معجزه‌آسا از کمدی رمانتیک درباره زندگی مشترک با سه کاهنه آغاز می‌شود!»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا