انیمه

فیلم انیمه فوررو با آخرین تریلر خود، سرنوشت شخصیت‌ها را فاش می‌کند

فیلم انیمه فوررو (Fureru) که هفته گذشته در ژاپن اکران شد، تریلر نهایی خود را منتشر کرد و به برخی از نقاط کلیدی داستان اشاره دارد.

به گزارش سینما شارپ، فیلم انیمه فوررو (Fureru) از تیم خلاق Super Peace Busters که شامل کارگردان تاتسویوکی ناگای، نویسنده ماری اوکادا و انیماتور ماسایوشی تاناکا است، جمعه گذشته در ژاپن اکران شد و ۶۹٬۰۰۰ بلیت فروخت. به مناسبت این اکران، تریلر نهایی فیلم شب گذشته منتشر شد. این تریلر شامل نکات داستانی مهمی است، پس مراقب اسپویل‌ها باشید!

استودیوی CloverWorks این فیلم انیمه را از تیم خلاق Super Peace Busters تهیه کرده که پیش‌تر آثاری مانند آناهانا: گلی که آن روز دیدیم (Anohana: The Flower We Saw That Day)، سرود قلب (The Anthem of the Heart) و آسمان آبی او (Her Blue Sky) را با هم خلق کرده‌اند. فیلم فوررو در تاریخ ۴ اکتبر در ژاپن اکران شد و تا به این لحظه اکرانی در غرب تأیید نشده است.

فوررو به‌عنوان یک فیلم بلوغ‌محور معرفی شده که در دنیای امروز و در اطراف منطقه شینجوکو توکیو می‌گذرد. داستان حول محور سه دوست دوران کودکی است که با موجودی مرموز آشنا می‌شوند که آن‌ها را به کشف پیوندهای عمیقی که بین‌شان وجود دارد، وادار می‌کند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا