انیمه اورب: در حرکات زمین با تریلر ابتدایی بی‌نظیرش به کیهان می‌نگرد

سریال تاریخی اورب: در حرکات زمین که به بررسی دانش نوپای بشریت در زمینه نجوم می‌پردازد، هم‌اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

به گزارش سینما شارپ، انیمه اورب: در حرکات زمین (Orb: On the Movements of the Earth) این فصل به دوران قرون وسطی پرداخته و به بررسی درک در حال رشد و به گفته‌ای خطرناک بشریت از نجوم می‌پردازد. با ادامه پخش سریال، نسخه بی‌نوشته و بدون تیتراژ سکانس ابتدایی منتشر شده که زیبایی و ترس این انیمه جدید را به نمایش می‌گذارد.

این نسخه ابتدایی با آهنگی به نام “Kaijuu” از گروه Sakanaction همراه است. انیمه تلویزیونی اورب: در حرکات زمین در ۵ اکتبر ۲۰۲۳ در ژاپن پخش شد و دو قسمت اول آن به صورت متوالی از شبکه NHK General TV پخش شد. پس از هر پخش، این سریال به صورت جهانی در نتفلیکس نیز استریم می‌شود.

مانگای اورب که توسط Uoto نوشته شده بود، از سپتامبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۲ در مجله Weekly Big Comic Spirits شگاکوکان منتشر می‌شد و در نهایت هشت جلد جمع‌آوری شده از آن منتشر شد. انتشارات Seven Seas Entertainment نسخه رسمی انگلیسی این مانگا را منتشر کرده و داستان را این‌گونه توصیف می‌کند:

در اروپای قرن پانزدهم، مرتدان در حال سوزانده شدن در آتش هستند. رافال، یک جوان نابغه، قرار است در سن کم وارد دانشگاه شود و در مهم‌ترین زمینه مطالعاتی آن دوران، یعنی الهیات، تحصیل کند. اما رافال عقل و منطق را برتر از هر چیز می‌داند که این امر او را به نتیجه تکان‌دهنده‌ای می‌رساند که زمین به دور خورشید می‌چرخد و در نهایت به دست دادگاه‌های تفتیش عقاید گرفتار می‌شود!

یک دهه بعد، دو عضو از انجمن Watch Guild به نام‌های اوتزی و گراس، صندوق سنگی پنهانی را پیدا می‌کنند که اسرار کیهان و یادداشت‌های به جا مانده از رافال را در خود دارد. آیا آن‌ها جرات می‌کنند با فروش این متون مرتدانه، سرنوشت خود را تغییر دهند یا این کار آن‌ها را به سمت آتش و مرگ خواهد برد؟

خروج از نسخه موبایل