انیمه

جشن دومین سالگرد انیمه بوچی راک با انتشار تصویر جدید

به مناسبت دومین سالگرد انیمه بوچی راک! (BOCCHI THE ROCK!)، تصویر جدیدی از این سریال منتشر شد و فیلم‌های خلاصه آن در سینماها پخش شدند.

به گزارش سینما شارپ، دو سال زمان زیادی در دنیای موسیقی است، اما دقیقاً همین مدت از زمانی می‌گذرد که انیمه محبوب بوچی راک! (BOCCHI THE ROCK!) برای اولین بار در تاریخ 9 اکتبر 2022 به نمایش درآمد. اگرچه این موضوع ممکن است باعث شود شخصیت هیتوری احساس کند که به ذرات غبار تبدیل شده است!

با این حال، برای گرامیداشت این مناسبت، حساب رسمی سریال در شبکه اجتماعی ایکس (که قبلاً توییتر بود) امروز یک تصویر جدید از کروایرا (Keroira)، طراح شخصیت‌ها و کارگردان اصلی انیمیشن، منتشر کرد.

فیلم‌های خلاصه اخیر این سریال، بوچی راک! رِ (BOCCHI THE ROCK! Re:) و بوچی راک! رِ: رِ (BOCCHI THE ROCK! Re: Re:)، اوایل این ماه در سینماهای آمریکای شمالی و بریتانیا به نمایش درآمدند. این دو فیلم قرار است در تاریخ 15 اکتبر در فرانسه و 17 اکتبر در استرالیا نیز به اکران درآیند.

انیمه تلویزیونی بوچی راک! که بر اساس مانگای آکی هاماجی (Aki Hamaji) ساخته شده است، از اکتبر تا دسامبر 2022 پخش شد. خلاصه داستان این انیمه درباره یک گروه دخترانه:

هیتوری گوتو که با لقب “بوچی‌چان” شناخته می‌شود، دختری بسیار خجالتی و درونگرا است که همیشه مکالماتش را با “آه…” آغاز می‌کند. در دوران راهنمایی، او گیتار نواختن را آغاز کرد به این امید که بتواند به یک گروه موسیقی بپیوندد، چون فکر می‌کرد این می‌تواند فرصتی برای درخشش حتی برای یک فرد خجالتی مانند او باشد. اما چون هیچ دوستی نداشت، هر روز شش ساعت به تنهایی گیتار تمرین می‌کرد.

بعد از آن که نوازنده گیتار ماهری شد، ویدیوهای خود را با نام “قهرمان گیتار” در اینترنت منتشر کرد و خیال داشت در کنسرت جشنواره فرهنگی مدرسه‌اش اجرا کند. اما نه تنها نتوانست هیچ هم‌گروهی پیدا کند، بلکه زمانی که به دبیرستان رسید هنوز نتوانسته بود یک دوست پیدا کند!

او نزدیک بود کاملاً در خانه‌نشینی فرو رود، اما یک روز نیجیکا ایجیچی، درامر گروه کسکو بند (Kessoku Band)، با او تماس گرفت و از آن روز به بعد، زندگی روزمره او کم‌کم شروع به تغییر کرد…

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا