انیمه

انیمه To Be Hero X ویدیوی مفهومی شخصیت “تورا” را منتشر کرد

سری جدید انیمه To Be Hero X که محصول مشترک با موضوع ابرقهرمانی از شرکت‌های bilibili و Aniplex تولید شده، در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، انیمه To Be Hero X، محصول مشترک با موضوع ابرقهرمانی از شرکت‌های bilibili و Aniplex، ویدیوی جدیدی از شخصیت مفهومی به نام “آهو” (نام قهرمانی “تورا”) منتشر کرده است. این شخصیت یک سگ ابرقهرمان با شخصیتی جدی است که به عنوان قهرمان هشتم این سریال معرفی شده است. صداپیشگی آهو / تورا را کوئیچی یامادرا بر عهده دارد. آهنگ اپیزود مربوط به آهو با عنوان SPARX توسط کووتا یاماموتو اجرا می‌شود.

کارگردانی To Be Hero X بر عهده لی هاولین در استودیو انیمیشن BeDream است.

خلاصه داستان این انیمه:

همه از فوتابا انتظار دارند که بزرگ شود و به یک فرد بالغ تبدیل شود، و او توانایی حفظ تعادل ذهنی خود را از دست داده است. در اعماق قلبش، خود کودکانه‌اش همچنان حضور دارد و قوی است.

یک روز او به دنیای دیگری سرگردان می‌شود، جهانی که نور آن از دست رفته و تاریکی بر آن حکومت می‌کند. مردمان آن دنیا به شکل نوزادانی هستند که فقط شلوار زیرپوش به تن دارند. لباس‌هایی که می‌پوشند، به عنوان جنگجویان قدرتمندی به نام SpiCloths احضار می‌شوند.

در این دنیا، نبردی میان نور و تاریکی در حال وقوع است…

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا