فصل آخر انیمه My Hero Academia برای سال ۲۰۲۵ رسماً اعلام شد

پس از پایان یافتن مانگای My Hero Academia در ماه آگوست، افصل آخر ماجراجویی دکو و کلاس 1-A سال آینده در سال ۲۰۲۵ به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینما شارپ، پس از پایان یافتن مانگای My Hero Academia در ماه آگوست، انیمه اقتباسی از مانگای Kohei Horikoshi نیز باید به پایان خود نزدیک شود. پس از پخش آخرین قسمت فصل هفتم انیمه My Hero Academia در ژاپن، این سریال در حساب‌های رسمی خود اعلام کرد که فصل نهایی انیمه My Hero Academia در سال ۲۰۲۵ به نمایش خواهد آمد.

همراه با این اعلامیه، یک تیزر تریلر و تصویر جدیدی منتشر شد که نشان‌دهنده پایان داستان برای دکو و دیگر اعضای کلاس 1-A است.

برای فصل آخر، تیم سازنده فصل هفتم به کار خود ادامه می‌دهد. Kenji Nagasaki به عنوان کارگردان اصلی و Naomi Nakayama در صندلی کارگردان در استودیوی BONES باقی می‌مانند. Yusuke Kuroda نویسندگی فیلمنامه و ترکیب سری را ادامه می‌دهد، در حالی که Yoshihiko Umakoshi (که تیزر تصویری را طراحی کرده) و Hitomi Odashima طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهند و Yuki Hayashi آهنگسازی موسیقی را بر عهده دارد.

انیمه My Hero Academia برای اولین بار در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۴ در صفحات مجله Weekly Shonen Jump منتشر شد و بیش از یک دهه ادامه داشت تا اینکه در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۴ به پایان رسید. این مجموعه هفت فصل کامل انیمه تلویزیونی داشته است و فصل هشتم و نهایی در راه است. همچنین، سه مانگای اسپین‌آف، چهار فیلم انیمه اورجینال، چهار بازی ویدئویی و الهام‌بخش مردم در سراسر جهان بوده است. علاوه بر این، یک فیلم لایو-اکشن هالیوودی نیز با کارگردانی Shinsuke Sato برای Legendary Entertainment اعلام شده است.

خلاصه داستان این انیمه:

ایزوکو همیشه آرزو داشته که یک قهرمان باشد—هدف بزرگی برای هرکسی، اما به‌ویژه چالش‌برانگیز برای کسی که هیچ قدرت فوق‌العاده‌ای ندارد. درست است، در دنیایی که ۸۰ درصد از جمعیت دارای نوعی “ویژگی” فوق‌العاده هستند، ایزوکو بدشانس بود که کاملاً عادی به دنیا آمد. اما این موضوع او را از ورود به یکی از معتبرترین آکادمی‌های قهرمانی جهان بازنمی‌دارد.

خروج از نسخه موبایل