انیمه

اعلام وقفه در پخش انیمه One Piece و بازگشت آرک Fish-Man Island

انیمه One Piece پس از پخش اپیزود ۱۱۲۲، از وقفه‌ای تا آوریل ۲۰۲۵ ، با قسمت دوم آرک Egghead بازمی‌گردد.

به گزارش سینما شارپ، انیمه One Piece با اعلام توقف موقت در پخش آرک Egghead و بازگشت به یکی از داستان‌های کلاسیک خود، خبری ویژه برای طرفداران دارد. پس از پخش اپیزود ۱۱۲۲، وقفه رسمی آغاز می‌شود. در این مدت، طرفداران می‌توانند از پخش هفتگی One Piece Log: Fish-Man Island Saga لذت ببرند.

نسخه ویژه و ویرایش شده این آرک اصلی، داستان Fish-Man Island را در قالب ۲۱ قسمت با تصاویری بهبود یافته و مدرن بازگو می‌کند. Crunchyroll تایید کرده است که این قسمت‌ها به محض پخش در ژاپن، به صورت همزمان استریم خواهد شد.

یک تصویر کلیدی همراه با این خبر منتشر شد.

One Piece Log: Fish-Man Island Saga از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

خلاصه داستان:
گروه کلاه‌حصیری‌ها دوباره در سابائودی جمع می‌شوند! روز موعود فرا رسیده است. کلاه‌حصیری‌ها پس از دو سال سخت جدایی به سابائودی بازگشته‌اند. در همان مکانی که قبلاً از پاسیفیستا شکست خورده بودند، اکنون با قدرت بیشتر آماده ادامه سفر به دنیای جدید هستند. با مجهز شدن Thousand Sunny برای سفر زیر آب، مقصد بعدی آنها جزیره مردماهی‌ها است. One Piece Log: Fish-Man Island Saga نسخه‌ای ویژه و ویرایش شده از این آرک اصلی است که در قالب ۲۱ قسمت کوتاه‌شده با تصاویری بهبود یافته روایت می‌شود.

علاوه بر سکانس‌های جدید انیمیشن، این نسخه ویژه دارای تم‌های آغازین و پایانی به‌روزرسانی شده خواهد بود. تم آغازین، “We Go!” توسط هیروشی کیتادانی با همکاری یک مهمان ویژه اجرا می‌شود و جزئیات بیشتری به زودی اعلام خواهد شد. همچنین، به آهنگ پایانی BE:FIRST به نام Sailing “لمسی هیجان‌انگیز جدید” اضافه خواهد شد.

طرفداران One Piece همچنین می‌توانند منتظر یک اپیزود ویژه ۲۵اُمین سالگرد باشند که در تاریخ ۲۰ اکتبر پخش می‌شود. این قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به بازگشت گروه کلاه‌حصیری‌ها از دید شخصیت‌های غیر دزد دریایی پس از جنگ بزرگ در سابائودی می‌پردازد. در این اپیزود، دختری جوان که به نامی علاقه دارد، آماده شروع ماجراجویی خودش است.

قسمت دوم آرک Egghead قرار است در آوریل ۲۰۲۵ پخش شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا