انتشار ویدیو تیتراژ آغاز انیمه Loner Life in Another World

انیمه Loner Life in Another World (زندگی تنها در دنیای دیگر) در اکتبر ۲۰۲۴ پخش شد و ویدیو تیتراژ آغاز آن منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، زندگی تنها در دنیای دیگر برای هاروکا هر روز پرجمعیت‌تر می‌شود، و در ویدیو تیتراژ آغاز انیمه ، می‌توانید با تمام شخصیت‌هایی که به حریم شخصی او وارد شده‌اند آشنا شوید. انیمه Loner Life in Another World (زندگی تنها در دنیای دیگر) نسخه‌ تیتراژ این ویدیو را منتشر کرده است که در آن‌ها تمام شخصیت‌های داستان—یا حداقل هاروکا و هم‌کلاسی‌های دخترش—را نشان می‌دهد.

ویدیوی آغاز با آهنگ “ODD NUMBER” اثر Yoshino را می‌توانید مشاهده کنید.

رمان‌های اصلی Loner Life in Another World توسط Shoji Goji نوشته و با تصاویر booota و Saku Enomaru منتشر شده است. این رمان‌ها تحت نشان Overlap Bunko منتشر می‌شوند و Seven Seas Entertainment نیز نسخه انگلیسی آنها را به چاپ رسانده است. کارگردانی این انیمه را Akio Kazumi در استودیوهای انیمیشن HAYABUSA FILM و Passione انجام می‌دهد، با همکاری تولیدی از FRONTIER ENGINE. Kenta Ihara مسئولیت نوشتن ترکیب داستان، Keiya Nakano طراحی شخصیت‌ها، و Shuji Katayama ساخت موسیقی را بر عهده دارند.

HIDIVE خلاصه انیمه Loner Life in Another World را اینگونه توصیف کرده است:
پس از اینکه هاروکا و تمام همکلاسی‌های دبیرستانش به یک دنیای دیگر منتقل می‌شوند، “خدا” به هر یک از آن‌ها قدرت‌های ویژه‌ای می‌دهد تا به قهرمانان دنیای فانتزی تبدیل شوند. اما هاروکا به طور تصادفی زمان انتخاب قدرت‌ها را از دست می‌دهد و اکنون باید با توانایی‌های باقی‌مانده‌ای که همکلاسی‌هایش آن‌ها را نپذیرفتند، کنار بیاید. او با استفاده از این قدرت‌های نامطلوب زندگی نسبتاً راحتی را به عنوان یک گرگ تنها شروع می‌کند… اما همکلاسی‌هایش به زودی متوجه می‌شوند که قدرت‌های “برتر” آن‌ها به آن خوبی که فکر می‌کردند نیستند، و ممکن است هاروکا مجبور شود با استفاده از خلاقیت و توانایی‌های باقی‌مانده‌ای که زمانی رد شده بودند، به کمک آن‌ها بیاید.

خروج از نسخه موبایل