انیمه

انتشار ویدیو تیتراژ انیمه Nina the Starry Bride

نسخه‌ تیتراژ آغازین انیمه Nina the Starry Bride (نینا عروس ستاره‌ای) اکنون برای مشاهده در دسترس قرار گرفته‌اند.

به گزارش سینما شارپ، نسخه‌ تیتراژ آغازین انیمه Nina the Starry Bride (نینا عروس ستاره‌ای) با آهنگ “Nina” توسط ماایا ساکاموتو (آهنگ آغازین سریال Arte) اکنون برای مشاهده در دسترس قرار گرفته‌است.

این انیمه براساس مانگایی از ریکاچی ساخته شده است و کن‌ایچیرو کومایا (کارگردان Kizuna no Allele) در استودیو Signal.MD آن را کارگردانی می‌کند. نوشتن فیلمنامه بر عهده یوکا یامادا (فیلمنامه‌نویس Saint Cecilia & Pastor Lawrence)، طراحی شخصیت‌ها توسط کیوکو تاکتانی (طراح شخصیت‌های Yuuna and the Haunted Hot Springs) و موسیقی توسط ناتسومی تابوچی (آهنگساز My Wife Has No Emotion) است.

داستان انیمه به این شکل توصیف شده است:
نینا، دختری یتیم که در شهر قلعه فورتنا زندگی می‌کند، چشم‌هایی به رنگ آبی عمیق و شبیه به لاجورد دارد—رنگی که با خدای ستارگان مشابه است. این رنگ همچنین شبیه چشم‌های شاهزاده آلیشا است که به تازگی فوت کرده است. به همین دلیل، وقتی شاهزاده دوم فورتنا، آزور، نینا را پیدا می‌کند، دستور می‌دهد که او به جای آلیشا به عنوان شاهزاده زندگی کند. به عنوان شاهزاده جایگزین و کاهنه ستارگان، نینا موظف است پس از گذشت سه ماه، عروس جعلی ست، شاهزاده اول کشور همسایه بزرگ گلگادا شود. نینا، علی‌رغم قرار گرفتن در چنگال سرنوشت، از اینکه توسط کسی مورد نیاز است، خوشحال است. چشم‌های باز و صادق او چه چیزی را می‌بینند؟ سرنوشت همه شخصیت‌های این نمایش زمانی شروع به حرکت می‌کند که تصمیم می‌گیرند کسانی را که دوست دارند، محافظت کنند!

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا