انیمه

فیلم انیمه تولد کیتارو: راز گگه‌گه از مرز ۳ میلیارد ین گذشت

نسخه R15+ فیلم تولد کیتارو: راز گگه‌گه از اکتبر 2024 در سینماها اکران شد و با موفقیت به فروش چشمگیری دست یافت.

به گزارش سینما شارپ، حساب رسمی فیلم انیمه تولد کیتارو: راز گگه‌گه (The Birth of Kitaro: The Mystery of GeGeGe) در شبکه اجتماعی X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) اعلام کرد که فروش کلی این فیلم در باکس آفیس ژاپن از مرز ۳ میلیارد ین (۲۰ میلیون دلار) عبور کرده است.

این مبلغ شامل فروش نسخه اصلی و نسخه R15+ است که از ۴ اکتبر در سینماهای ژاپن اکران شده است. با ترکیب دو نسخه، تا ساعت ۱۱ صبح روز ۱۲ اکتبر، این فیلم توانسته ۳,۰۱۳,۸۷۹,۴۳۰ ین را از ۲,۰۸۹,۵۳۲ بلیت فروخته شده کسب کند.

برای بزرگداشت صدمین سالگرد تولد شیگرو میزاکی، خالق مانگای اصلی گگه‌گه نو کیتارو (GeGeGe no Kitaro)، نسخه اصلی این فیلم در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ در ژاپن با رتبه‌بندی “PG12” (توصیه می‌شود که کودکان زیر ۱۲ سال با راهنمایی والدین تماشا کنند) اکران شد. این فیلم ۱۰۴ دقیقه‌ای در اکران اولیه خود ۲.۷۹ میلیارد ین (۱۸.۶۹ میلیون دلار) با فروش ۱.۹۵ میلیون بلیت کسب کرد.

نسخه R15+ (برای افراد زیر ۱۵ سال مجاز نیست) که با عنوان Shinsei-ban (به معنای “نسخه اصیل”) زیرنویس شده است، شامل ۳۲۷ بخش بازبینی شده و دوبله جدید است تا داستان ترسناک آن به شکلی که تیم تولید در نظر داشت، به تصویر کشیده شود.

این نسخه از ۴ اکتبر در ۳۳۱ سینمای ژاپن اکران شد و در اولین آخر هفته خود توانست ۱۵۶ میلیون ین (۱.۰۵ میلیون دلار) از ۹۷,۷۰۰ بلیت فروخته شده به‌دست آورد و در رتبه سوم جدول فروش آخر هفته قرار گیرد.

وبسایت رسمی Toei Animation Europe، خلاصه داستان این فیلم را به این صورت توصیف کرده است:

در سال شووا ۳۱ (۱۹۵۶)، روستای ناگورا تحت کنترل مخفی خانواده ریوگا قرار داشت که بر محافل سیاسی و مالی ژاپن تسلط داشتند. میزاکی، که در بانک خون امپریالی کار می‌کرد، به بهانه عزاداری برای مرگ رئیس خانواده به روستا رفت، در حالی که با هدفی مخفی و ماموریتی سری وارد شده بود. در همین زمان، پدر کیتارو به دنبال همسرش وارد این روستا شد. در خانواده ریوگا، یک مبارزه خشونت‌آمیز بر سر جانشینی آغاز شده بود.

در همین حین، یکی از اعضای خانواده به طرز مرموزی در معبد روستا به قتل رسید که سرآغاز زنجیره‌ای از وقایع ماوراءالطبیعه ترسناک شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا