انیمه

انیمه معلم ترسیده در مدرسه غول‌ها با نسخه‌ آغاز منتشر شد

انیمه معلم ترسیده در مدرسه غول‌ها (A Terrified Teacher at Ghoul School) هم‌اکنون به عنوان بخشی از انیمه‌های فصل پاییز در حال پخش است.

به گزارش سینما شارپ، دانش‌آموزان جدید آبه هیولا هستند… به معنای واقعی کلمه! انیمه معلم ترسیده در مدرسه غول‌ها (A Terrified Teacher at Ghoul School!) اکنون به عنوان بخشی از انیمه‌های فصل پاییز در حال پخش است. امروز نسخه‌ای از سکانس‌ آغازین این انیمه منتشر شدند تا بتوانید از موسیقی و اکشن این نمایش جدید لذت ببرید.

آغاز این انیمه با آهنگ “Ebizori Turn!” از گروه یوتیوبی FourEight(48) همراه است.

نسخه اصلی مانگای معلم ترسیده در مدرسه غول‌ها توسط اسکوئر انیکس در مجله شونن مانگا Monthly G Fantasy منتشر می‌شود. ین پرس نیز نسخه انگلیسی این مانگا را منتشر می‌کند. کاتسومی اونو کارگردانی این انیمه تلویزیونی را در استودیو انیمیشن Satelight بر عهده دارد. دکو آکائو به عنوان نویسنده سریال، ناتسوکی طراح شخصیت‌ها و تاکاهیرو اینافوکو آهنگساز این انیمه هستند.

خلاصه داستان:

هاروآکی آبه خوشحال است که بالاخره توانست رویای خود برای معلم شدن را محقق کند. اما این خوشحالی پس از رسیدن به مدرسه هیاکی آکادمی و کشف اینکه مدرسه پر از هیولا است، دوام چندانی ندارد! آیا آبه می‌تواند بر ترس‌هایش غلبه کند و دانش‌آموزان ماورایی خود را تحت کنترل درآورد؟ به این معلم ترسو و کلاس عجیب‌وغریبش بپیوندید تا داستانی از شیطنت‌های غول‌وار و آموزش ماورایی را دنبال کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا