گفتگو

زهرا داوودنژاد: امسال فیلم می سازم

زهرا داوودنژاد گفت: امسال فیلم خودم را حتما کارگردانی خواهم کرد.

در بخش سوم برنامه گفتگو محور «شب‌نشینی»، زهرا داوودنژاد، گفت: قطعا در وجود همه ما بی‌کران مهر و محبت عشق وجود دارد و این حقیقت است. اگر سبک زندگی ما و آن چیزی که در زندگی استفاده می‌کنیم. از منابع عشق و محبت تغذیه شود نتیجه‌اش یک زندگی بسیار خوب است. این شیوه زندگی اکتسابی است و هر روز هر ساعت هر دقیقه و هر ثانیه زندگی یک جستجوی دائم است.

داوودنژاد افزود: من زمانی که دیپلم گرفتم وارد دانشگاه شدم و در رشته نرم‌افزار درس می‌خواندم و کاملا در عالم دیگری زندگی می‌کردم. بعد از سه سال به این نتیجه رسیده‌ام که این مسیر ایده آل من نیست. و بعد از سه سال درس، اولین تجربه منشی صحنه خودم را تجربه کردم.

او ادامه داد: اولین تجربه منشی صحنه خودم را در سال ۷۴ تجربه کردم و کار در کنار آقای خسرو شکیبایی و پدرم و همینطور عمویم من را وارد یک هدفی کرد. که کارگردان شوم و این منشی صحنه بودن را هم به همین دلیل تجربه کردم.

زهرا داوودنژاد توضیح داد: در سال ۷۸که «بچه‌های بد» را بازی کردم عملا به بازیگری علاقه پیدا کردم. اما به اندازه متوسط به کارگردانی هم علاقه پیدا کردم، که امسال فیلم خودم را حتما کارگردانی خواهم کرد. در فیلم «سهیلا شماره ۱۷» نقش سهیلا یکی از بهترین نقش‌هایی بود که داشتم چون این نقش و بازیگر زاده خودم بود بسیار می‌توانستم با او اخت شوم.

داوود نژاد بیان کرد: من فکر می‌کنم زندگی من شبیه یک فیلم است که کارگردان و بازیگر نقش اصلی آن خودم هستم و باید برای آن تلاش کنم، تصمیم بگیرم و آن را جلو ببرم.

برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز علی شعبانی است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا