سینمای جهان

سریال سرنوشت حماسه وینکس پس از دو فصل کنسل شد

سریال سرنوشت حماسه وینکس (Fate: The Winx Saga) که برای پلتفرم نتفلیکس ساخته شده بود پس از دو فصل کنسل شد.

«برایان یانگ» سازنده، تهیه کننده اصلی و تولید کنندۀ اجرایی سریال سرنوشت حماسه وینکس (Fate: The Winx Saga) در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده که این سریال بعد از دو فصل کنسل شده است و ادامه ای نخواهد داشت.

برایان یانگ در توضیحات پستـش نوشته است: “سلام به همه! خبر خوبی براتون ندارم، نتفلیکس تصمیم گرفته که بعد از دو فصل سریال سرنوشت حماسه وینکس رو کنسل کنه و فصل سوم رو ادامه نده. این خیلی سخته چون می دونم که چه تعدادی از شما عاشق این سریال هستند. این که شما انقد این سریال رو دوست داشتید رو میشه نیمه پر لیوانی در نظر گرفت که قلب آدم بخاطرش می شکنه، اما در هر صورت چیز امید بخشیـه.”

همانطور که یانگ در صحبت هایـش گفته است. که این سریال طرفداران زیادی دارد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار گرفت. دو هفته پیش این سریال در لیست «تاپ تن» نتفلیکس قرار گرفت. و این پنجمین باری بود که فصل دوم این سریال بعد از پخشـش موفق شد که به این لیست راه پیدا کند که به همین دلیل این تصمیم مقداری عجیب به نظر میاید.

یانگ در ادامه صحبت هایش گفت: “من به شدت به تمام کسانی که در این سریال همکاری کردند افتخار می کنم. و خوشحالـم که این داستانی که ساختیم رو روایت کردیم. عوامل و بازیگران سریال زحمت زیادی رو برای خلق دنیا و شخصیت های این سریال کشیدن. من از همه اونا متشکرم و همچنین از شما که این سریال را تماشا کردید.”

این سریال داستان پنج پری تازه به بلوغ رسیده در مدرسه ای جادویی به نام «آلفیا» را روایت می کند. که باید در آنجا یاد بگیرند که قدرت های خود را کنترل کنند.

برایان یانگ در پایان صحبت هایش نوشته است: “چهار سال فوق العاده ای بود. امیدوارم باز هم در آینده همدیگه رو ملاقات کنیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا