سینمای جهان

آن هاتاوی از نقش خود در «غریزه مادری» می‌گوید

آن هاتاوی می‌گوید بازی در این نقش بسیار دشوار بود و حتی تا مرز جدایی از فیلم «غریزه مادری» (Mother’s Instinct) پیش رفته است.

«آن هاتاوی» می‌گوید «غریزه مادری» (Mother’s Instinct) دشوارترین نقش دوران بازیگری‌اش را تجربه کرده است. این بازیگر برنده اسکار فاش می‌کند که برای این تریلر روان‌شناسانه مقابل «جسیکا چستین» باید با «بدترین ترس‌های» زندگی‌اش روبرو می‌شده است.

«غریزه مادری» به کارگردانی «الیویه ماسه-دوپس» بازسازی یک فیلم بلژیکی است که بر اساس رمانی نوشته «باربارا آبل» ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: ««غریزه مادری» داستانی در دهه ۱۹۶۰ و با تمرکز بر دو دوست و همسایه به نام‌های آلیس (چستین) و سلین (هاتاوی) روایت می‌کند که در حاشیه شهر ساکن‌اند. زندگی بی‌نقص آن‌ها ناگهان با یک حادثه تراژیک آشفته می‌شود و حس گناه، تردید و بدبینی رابطه خواهرانه آنان را به هم می‌ریزد و با برملا شدن آن روی غریزه مادرانه نبرد درمی‌گیرد.

آن هاتاوی در مصاحبه جدیدی با مجله «ووگ» هنگ کنگ می‌گوید: «سخت‌ترین نقشی بود که تا به حال بازی کرده‌ام. با بدترین ترس‌هایم روبرو شدم و تقریباً از فیلم کناره‌گیری کردم چون نمی‌دانستم که به عنوان بازیگر می‌توانم تا آن حد پیش بروم.»

«جسیکا چستین» و «کلی کارمایکل» با کمپانی «فرکل فیلمز» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. کمپانی «آنتون» به صورت کامل هزینه‌های فیلم را تأمین خواهد کرد. استودیوی نئون این فیلم را در بازار آمریکای شمالی پخش می‌کند.

آن هاتاوی که به زودی در فیلم «عصر آرماگدون» (Armageddon Time) «جیمز گری» دیده خواهد شد، پیش‌تر به «ایندی‌وایر» گفته بود: «هدف همواره تبدیل شدن به یک بازیگر بهتر بود. با افرادی همکاری کردم که درک کنند در درجه اول می‌خواهم بازیگر باشم. و این یعنی خطر کردن. یعنی پذیرش نقش‌های کوچک با کارگردانان بزرگی که از من دعوت به همکاری می‌کنند، چون در آن صورت می‌توانستم یاد بگیرم و رشد کنم. برای من هدف دیرپایی دوران بازیگری است.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا