سینمای ایران

اندیشه فولادوند در فیلم «مستطیل قرمز»

پوستر فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی با چهره اندوهناک اندیشه فولادوند بر روی آن، منتشر شد.

در آستانه اکران فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» با بازی اندیشه فولادوند به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی زنده‌یاد سیدعلیرضا سجادپور از چهارشنبه ۴ اسفند در سینماهای منتخب سراسر کشور، پوستر این اثر رونمایی شد.

طراحی پوستر این فیلم سینمایی را که پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد، محمد تقی‌پور انجام داده است.

«مستطیل قرمز» به قلم مهدی نادری و مریم اشرفی، روایتی واقعی از مردم جنگ‌زده و آواره‌ای است که اردوگاهی تشکیل داده‌اند و به سختی زندگی می‌کنند، اما به هیچ قیمتی حاضر به ترک محل زندگی‌شان نیستند. مردم برای نشاط روحی مسابقه فوتبالی برگزار می‌کنند، اما در دقیقه ۵۵ به ناگاه بازی متوقف می‌شود…!

کسب مدال بلورین و لوح زرین از جشنواره جهانی ficts ایتالیا، برگزیده جشنواره بین المللی مقاومت و کسب دیپلم افتخار و لوح زرین از جشنواره ملی فانوس از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.

اندیشه فولادوند، مهدی اسدی، علی اوسیوند، محمود مقامی، جمشید جهان‌زاده، شهربانو موسوی، شارل کوان (فرانسوی)، حسن مظلومی، عاطفه مرشدی، هستی صادقیان و داریا اصلانی از جمله بازیگران «مستطیل قرمز» هستند.

اندیشه فولادوند در فیلم «مستطیل قرمز»

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا