سینمای جهان

اولین تصویر کیلین مورفی در «اوپنهایمر» منتشر شد

کمپانی یونیورسال اولین تصویر از کیلین مورفی را در نقش رابرت اوپنهایمر یکی از پدران بمب اتمی است در فیلم جدید کریستوفر نولان منتشر کرد.

به نقل از ورایتی، اولین تصویر از کیلین مورفی در نقش رابرت اوپنهایمر یکی از پدران بمب اتمی در فیلم زندگینامه این دانشمند به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شد.

یونیورسال روز سه شنبه ۲۲ فوریه اعلام کرد فیلمبرداری فیلم جدید نولان در نیومکزیکو آغاز شده است. در تصویر منتشر شده از کیلین مورفی سیگار این بازیگر جلب توجه می کند که با واقعیت نیز همخوانی دارد. زیرا اوپنهایمر که یک سیگاری افراطی بود سرانجام براثر سرطان گلو از دنیا رفت.

یونیورسال همینطور اعلام کرد، کنت برانا بازیگر و کارگردان مشهور سینما نیز به عنوان بازیگر به فیلم نولان اضافه شده است.

برانا به گروه ستاره های فیلم شامل کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت. فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید پیوسته است.

«اوپنهایمر» به مانند دو فیلم دیگر نولان یعنی فیلم های «دانکرک» و «شوالیه تاریکی» قرار است. با دوربین های آی‌مکس فیلمبرداری شود.

کمپانی یونیورسال قرار است فیلم «اوپنهایمر» را روز ۲۱ جولای ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا روی پرده ببرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا