سینمای ایران

سید جواد هاشمی در فیلم «دِین»

فیلم «دِین» به نویسندگی و کارگردانی سهیل مینایی در آخرین روزهای پیش تولید قرار دارد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «دِین» به نویسندگی و کارگردانی سهیل مینایی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا الیاسی در حال حاضر در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد. و ظرف چند روز آتی در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

تاکنون از میان بازیگران حضور سیدجواد هاشمی، شهروز ابراهیمی، مجید سعیدی، نازیلا فرخی در این فیلم قطعی شده است و بزودی چند چهره دیگر نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

«دِین» مضمونی اجتماعی دارد. و داستان رسم و رسوم‌های کهن این مرز و بوم را روایت می‌کند. فیلم درباره داستان زندگی علی و عباس، نوه‌های بی بی مدنیه است که بعد از سال ها بنا به وصیت پدر خود در زمان مراسم نذری به روستای آبا و اجدادی خود برمی‌گردند… .

دیگر عوامل این پروژه عبارت هستند از: جانشین تهیه: داریوش احمدیان، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: حامد بداقی، گروه تولید: روح‌الله خلج، کامران رضایی، دستیار اول کارگردان: مهدی ابراهیمی، برنامه‌ریز: الیاس فتح‌اللهی، دستیار کارگردان: حسین شاکری.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا