سینمای ایران

پردیس سینمایی صبامال پاتوق فیلم‌کوتاهی‌ها می‌شود

پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران برای راه‌اندازی سینماتِک فیلم کوتاه ایران تفاهم‌نامه امضا کردند.

طبق اعلام دست‌اندرکاران مربوط، این تفاهم‌نامه پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران شامل برگزاری هفتگی و ماهانه برنامه‌های مختلف نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایش فیلم برای داوری فیلم‌های جوایز ایسفا خواهد بود.

مسعود امینی تیرانی به نمایندگی از هیات مدیره ایسفا و حسام فرهمند به نمایندگی از مجموعه پردیس سینمایی صبامال این تفاهم نامه را در حضور سعید خانی مدیرعامل خانه فیلم و مدیر پردیس صبامال امضا کردند.

سعید خانی در این جلسه با استقبال از این تفاهم نامه اعلام کرد: امیدوار است این تفاهم نامه شرایط ارتباط بیشتر فیلمسازان فیلم کوتاه با تهیه کنندگان سینمایی را فراهم کند.

بر اساس این تفاهم دوطرف توافق کردند تا شرایط ایجاد سینما تک و پاتوق ویژه اهالی فیلم کوتاه را در پردیس سینمایی صبا مال مهیا کنند. برگزاری هفته‌های فیلم، نمایش‌های دوره‌ای و برنامه‌ریزی شده، نمایش فیلم‌های اول و مستقل فیلمسازان، جلسات و کارگاههای آموزشی در موضوعات مختلف، نمایش‌های ویژه جوایز ایسفا و دیگر برنامه‌ها به همراه امکان استفاده از تخفیف سالنهای سینمایی و کافه سینمای پردیس صبا از جمله این توافقات است.

پردیس سینمایی صبامال در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر واقع شده است. 

شرایط راه اندازی و عضویت در سینماتک فیلم کوتاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا