سینمای ایران

«جنگ جهانی سوم» از ۱۴ مهر اکران می‌شود

در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از ۱۴ مهرماه به صورت ویژه به نمایش دربیاید.

در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از ۱۴ مهرماه به صورت ویژه به نمایش دربیاید.

چهاردهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۰ مهرماه در خانه سینما برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی برای کسب شرایط حضور در اسکار با پخش شایسته فیلم از پنجشنبه ۱۴ مهر تا چهارشنبه ۲۰ مهر در پردیس مگامال به‌صورت ویژه اکران شود.

همچنین مقرر شد فیلم سینمایی «بام بالا» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی به سرگروهی سینما ماندانا از پنجشنبه ۱۴ مهر اکران سراسری خود را آغاز کند.

از دیگر مصوبات جلسه امروز این بود که با توجه به تعطیلات هفته گذشته قرار شد اکران فیلم‌های دیگر سرگروه‌ها یک هفته ادامه پیدا کند.

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده در نقش اصلی، در کنار مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی و مرتضی خانجانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده. و نخستین‌باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین دست به ساخت یک پروژه سینمایی می‌زند. و این هم‌چنین دومین همکاری سیدی و نماوا پس از مجموعهٔ قورباغه است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا