سینمای ایران

نمایش فیلم‌های کیارستمی در ایتالیا

سینماتک «بولونیا» با همکاری شهرداری و دانشگاه بولونیا، میزگرد «بولونیا برای ایران» با نمایش آثار ایرانی از کیارستمی و... تدارک دیده است.

به نقل از سینه ایران، سینماتک «بولونیا» با همراهی شهرداری و دانشگاه «بولونیا»، برنامه نمایش فیلم و میزگردی با عنوان «بولونیا برای ایران» از ۲۰ تا ۲۶ فوریه (۱ تا ۷ اسفند) در ایتالیا در حال برگزاری دارد که با نمایش انیمیشن بلند «پرسپولیس» ساخته مرجانه ساتراپی آغاز خواهد شد و در ادامه به نمایش آثاری از کیارستمی، شیردل، گلستان، نادری، بنی‌اعتماد و… می پردازد.

در ادامه فیلم «سفر قندهار» ساخته محسن مخملباف، «خیابان های آتش» ساخته ماجد نیسی، «خرمن و بذر»، «گنجینه های گوهر»، «خواستگاری» ساخته های ابراهیم گلستان، «خانه سیاه است» ساخته فروغ فرخ زاد، «فیلمفارسی» ساخته احسان خوش بخت، «گوزنها» ساخته مسعود کیمیایی، «دونده» ساخته امیر نادری، «ندامتگاه»، «قلعه»، «تهران پایتخت ایران است»، «اون شب که بارون اومد» ساخته های کامران شیردل، «شطرنج باد» ساخته محمد رضا اصلانی، «قضیه شکل اول، قضیه شکل دوم»، «همشهری» ساخته عباس کیارستمی، «طلای سرخ» ساخته جعفر پناهی، «من سعی می کنم فراموش نکنم» از پگاه آهنگرانی، «به امید دیدار» به کارگردانی محمد رسول اف، «زیر پوست شهر» ساخته رخشان بنی اعتماد و «نظربازی» ساخته مریم تفکری به نمایش در خواهند آمد.

چندین میزگرد هم با حضور سینماگران، استادان دانشگاه و منتقدان درباره سینما و شرایط اجتماعی ایران برپا خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا