سینمای ایران

جشن «حافظ» مهرماه برگزار می‌شود

امید معلم دبیر جشن «حافظ» از برگزاری بیست دومین دوره این رویداد در مهرماه امسال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جشن حافظ، امید معلم دبیر این رویداد از برگزاری بیست دومین مراسم سینما و تلویزیون حافظ در مهرماه امسال خبر داد.

او در این باره گفت: همانطور که می‌دانید در سال گذشته مراسم اهدای جوایز سینما و تلویزیون حافظ را برگزار نکردیم. بیست و دومین دوره مراسم حافظ قرار است مهر ماه امسال برگزار شود.

امید معلم در ادامه به اضافه شدن تندیس تازه‌ی در این دوره اشاره کرد و گفت: موضوعی که از این دوره اتفاق خواهد افتاد، اضافه شدن تندیس بهترین فیلم کوتاه است. به زودی شرایط شرکت در این بخش اعلام خواهد شد. فکر می‌کنم حرکت مثبتی برای فیلمسازان جوان باشد و امیدوار هستم که با اضافه شدن تندیس حافظ بهترین فیلم کوتاه به فهرست جوایز ما بتوانیم شاهد دیده شدن بهتر استعدادهای جوان کشورمان باشیم.

مراسم اهدای جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) مرداد ماه سال گذشته برگزار شد، امید معلم ابراز امیدواری کرد که دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم در ماه‌های آخر امسال برگزار شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا