جشنواره فیلم فجرسینمای ایران

قرعه‌کشی جدول اکران خانه «فیلم فجر»

مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در هتل پارسیان اوین در حال برگزاری است.

صبح امروز جمعه ۶ بهمن ماه، مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و حضور اصحاب رسانه و صاحبان فیلم‌ها در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

علی قایم مقامی، محمدرضا شریفی نیا، انسیه شاه حسینی، علی مزینانی، کامران حجازی، اسحاق خانزادی، حبیب والی نژاد، اصغر شاهوردی، بهرام عظیمی، سعید الهی، محمد عسگری، محمدرضا ورزی، بابک خواجه پاشا، محمدجواد موحد و … از جمله حاضران در مراسم بودند.

در ابتدا مرتضی یراقبافان آیاتی از قران کریم را تلاوت کرد.

اجرای برنامه را محمود گبرلو منتقد سینما و مجری بر عهده داشت. گبرلو در ابتدای مراسم در سخنانی بیان کرد: این جشنواره برای همه اهالی سینماست. اهالی سینما می آیند تا آینده سینما را رقم بزنند. فیلم ها در این جشنواره قضاوت می شود. جشنواره فیلم فجر همچین خورشید تابانی‌ است که نور و گرمای آن را در سینمای ایران شاهد هستیم تا از این گرما آثار درخشانی را برای مردم ایران خلق کنند.

مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: قطار جشنواره به دور چهل و دوم رسید. خدا را شاکریم خانواده سینما در فضایی امیدوار گرد هم می آیند و وارد فصل جدیدی از تولیدات صنعت سینما می‌شویم و حاصل زحمات و همت همکاران را در جشن انقلاب و در جشنواره چهل و دوم شاهد هستیم. امسال جشنواره پرشوری داریم و شاهد آثاری در ژانرهای مختلف با مظنون های جذاب و دیدنی خواهیم بود.

امینی اضافه کرد: خانواده سینما یک سال زحمت کشیدند، کارگردان و تهیه کننده هایی که همه سال می‌جنگند تا اثری خلق شود و شاهد خروجی این زحمات بر پرده نقره‌ای هستیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا