سینمای ایران

نشست پرسش و پاسخ سه فیلم در جشنواره کودک و نوجوان

نشست پرسش و پاسخ فیلم‌های «هر چی تو بگی!؟»، «باغ کیانوش» و «تابستان همان سال» در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای جشنواره، نشست پرسش و پاسخ سازندگان سه فیلم «هر چی تو بگی!؟»، «باغ کیانوش» و «تابستان همان سال» با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در چهارمین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینما ساحل برگزار می‌شود.

بر اساس جدول اعلام شده، در روز سه‌شنبه ۱۷ مهر نشست فیلم‌های «هر چی تو بگی!؟» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم در ساعت ۱۶:۳۰، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز و تهیه کنندگی محمدجواد موحد در ساعت ۱۹ و «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری و تهیه کنندگی علی اوجی در ساعت ۲۱:۱۵ در پردیس سینمایی ساحل برگزار می‌شود.

مدیریت و اجرای این نشست‌ها با سحر قناعتی گزارشگر سیما و کارشناس سینما است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا