سینمای ایران

«نرگس مست» برنده ۲ جایزه از یک جشنواره هندی شد

۲ جایزه جشنواره لیفت ایندیا که به تازگی در شهر لوناولای هندوستان برگزار شد، به فیلم «نرگس مست» تعلق گرفت.

به نقل از روابط عمومی فیلم. در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی لیفت ایندیای هندوستان (lifft India) که عصر روز گذشته برگزار شد.فیلم سینمایی «نرگس مست» برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم بلند (به آهنگسازی مجید درخشانی). و جایزه ویژه هیات ژوری به کارگردان فیلم یعنی سیدجلال الدین دری شد.

فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری اواخر سال ۹۸ روی پرده رفت. نمایش عمومی این فیلم با شیوع کرونا متوقف شد. و تابستان امسال به اکران آنلاین پیوست.

این جشنواره هر سال در عرض چند روز فیلم های منتخب را در سالن نمایش هتل های معروف شهر لوناولای هند در معرض نمایش قرار می دهد. اما امسال به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد.

پخش بین الملل این فیلم را سولماز اعتماد برعهده دارد.

فیلم داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق نورد. سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی. هستی فرحی و مهدی فرجوند بوده اند.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا