سینمای ایران

حاشیه تازه فیلم توقیفی مهناز افشار و طناز

پس از آن‌که در نشست خبری جشنواره هنر زنده است، اعلام شد فیلم "ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا" در این رویداد هنری به نمایش درخواهد آمد، عبدالرضا کاهانی با انتشار متنی، با این اتفاق مخالفت کرد.

این کارگردان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: “مدیران اولین جشنواره‌ “هنر زنده است” از ثبت‌نام فیلم “ارادتمند نازنین بهاره تینا” خبر داده‌اند!

عرض می‌کنم. در این جشنواره ثبت‌نام نکرده‌ام. و راضی نیستم. فیلمی که برای عموم مردم ساخته شده، به گفته‌ مدیران جشنواره فقط برای ۱۱۰ نفر تماشاگر -احتمالا- مشخص‌شده نمایش داده شود.”

این فیلم سه بازیگر زن اصلی دارد. که این نقش‌ها را طناز طباطبایی، مهناز افشار و یک چهره جدید به نام آیدا ماهیانی برعهده دارند. و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است.

عبدالرضا کاهانی در ۱ دی ۱۳۵۲ در نیشابور زاده شد. وی از چهارده سالگی در نمایش‌های گوناگونی بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را تجربه کرد و به‌خاطر آن‌ها چندین جایزه در مقاطع دانش‌آموزی و دانشگاهی دریافت کرد. او دیپلم خود را در شهر نیشابور و در رشتهٔ فرهنگ و ادب (علوم انسانی) در سال ۱۳۷۰ دریافت کرد و پس از آن راهی دانشگاه آزاد اراک شد تا به تحصیل رشتهٔ بازیگری (نمایش) بپردازد و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۵ دریافت نماید. عبدالرضا کاهانی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر را در دانشکده هنر و معماری آغاز نمود. اما در مرحلهٔ پایان‌نامه تحصیلاتش را رها کرد.

شیما منفرد همسر کاهانی است که معمولاً تدوین فیلم‌های همسرش را بعهده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا