سینمای ایران

جای خالی علی انصاریان در نخستین روز «فجر»

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» در حالی به‌عنوان فیلم افتتاحیه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود که علی انصاریان از بازیگران آن این روزها درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

جشنواره فیلم فجر در حالی متفاوت‌ترین دوره خود را در سایه تهدید «کرونا» آغاز می‌کند. که یکی از بازیگران فیلم افتتاحیه این رویداد، درگیر مبارزه با این ویروس منحوس است. و احتمال مهمترین غایب جشنواره در روز رونمایی از فیلمش محسوب می‌شود. علی انصاریان فوتبالیست باسابقه‌ای که چند سالی است. به عرصه سینما ورود کرده و بازیگری را هم تجربه می‌کند. در یکی از جدی‌ترین تجربه‌های بازیگری‌اش در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به ایفای نقش پرداخته است. فیلمی که امروز به‌عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سی‌ونهم در برج میلاد روی پرده می‌رود.

علی انصاریان در همان دوران اوج حضورش در میدان فوتبال، اولین‌بار به‌عنوان بازیگر در سریال طنز «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان مقابل دوربین ظاهر شد. و بعد از آن در چندین سریال کمدی دیگر هم نقش خود به‌عنوان یک فوتبالیست مشهور را ایفا کرد. اولین پیشنهاد جدی برای بازیگری در یک فیلم را اما شهرام شاه‌حسینی برای فیلمی ویدئویی به نام «کلاف» به او داد.

از سال ۹۱ و با ایفای نقش اصلی در فیلم «کلاف» علی انصاریان رسماً وارد دنیای بازیگری شد. و در ادامه مسیر هم تجربه‌های متفاوتی را در قالب سریال، تله‌فیلم و فیلم سینمایی در کارنامه خود ثبت کرد.

فیلم‌های «اژدر» و «کلوب همسران» واپسین تجربه‌های انصاریان بر پرده سینما بود. که هر دو از آثار گیشه‌ای محسوب می‌شدند. در این شرایط پیشنهاد نقش‌آفرینی در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» از سوی کاوه صباغ‌زاده می‌توانست نقطه عطفی برای هنرنمایی انصاریان در مقام یک بازیگر محسوب شود.

«رمانتیسم عماد و طوبا» یک کمدی فانتزی در سبک و سیاق فیلم اول کاوه صباغ‌زاده یعنی «ایتالیا ایتالیا» است. و همین ایفای نقش در آن را برای بازیگران به چالشی جدی‌تر بدل کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا