سینمای ایران

علی انصاریان درگذشت

علی انصاریان (زادهٔ 14 تیر 1356 در تهران) بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر سینما و مجری تلویزیون در سن 43 سالگی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد. و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت. که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود. به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود. و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد. اما پس از وخیم شدن شرایطش در دو روز گذشته، امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن دار فانی را وداع گفت.

این پیشکسوت فوتبال در سال‌های گذشته در عرصه سینما هم فعالیت داشت و در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد و در چند برنامه هم مجری بود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا